Chiudi annunziu

Samsung hè u rè indiscutibile di i telefoni intelligenti plegabili. U so Galaxy Da Flip a Galaxy U Z Fold hè u telefuninu plegable di più successu in u mondu sanu, cù a divisione mobile di Samsung chì aspetta chì u mercatu di smartphone flessibile cresce di 2025% per u 80, malgradu l'attuale tendenza generale discendente. A serie Z Fold spergurà finalmente ottene u bramatu slot S Pen, chì farà stu dispusitivu più universale. 

Circa i vostri prospettivi infurmatu Samsung durante una riunione cù i so fornitori di parti. In più di questu, a cumpagnia hà ancu aghjustatu chì s'aspittava di swing finalmente i Apple, è chì intruduceranu a so prima suluzione flexibule in 2024. In ogni casu, questu serà prubabilmente prima per tablette è laptops. Sicondu Samsung, almenu in u mercatu domesticu di Corea di u Sudu, i ghjovani utilizatori trà l'età di 20 è 30 fughjenu da l'iPhone à i dispositi plegabili di a cumpagnia, è si dice chì questu hè finu à 4x più avà chè prima di l'intruduzioni di i dispositi plegabili. .

Samsung pensa chì i telefoni plegabili anu da esse più sottili, più ligeri è avè una curvatura menu visibile 

Samsung crede ancu chì u 90% di l'utilizatori chì provanu un dispositivu flexible restanu cun quellu fattore di forma per u so futuru dispositivu. Ma hè vera chì e fonti revelanu chì u mercatu di u puzzle hè solu 1% di u mercatu tutale di smartphone. In ogni casu, questi clienti mostranu un altu livellu di satisfaczione è per quessa, l'industria hè prevista per cresce significativamente.

A cumpagnia hà ancu indicatu uni pochi di cose chì devenu esse riprogettate per fà i telefoni plegabili ancu più populari. In particulare, a dimensione è u pesu di i telefuni plegabili deve esse ridutta, chì deve esse ancu più durable, è a curvatura in u screnu deve esse ridutta. Probabilmente ùn ci hè micca bisognu di discutiri quì, perchè e malatie fundamentali di i puzzle di Samsung sò precisamente u groove in a visualizazione interna, a so film di copertina è a pressa antiestetica di e duie mità di u dispusitivu l'una à l'altru, quandu ci hè un spaziu visibile trà elli. .

U Galaxy U Fold duveria ancu avè un slot S-Pen, cum'è secondu l'indagine, sta funzione hè dumandata da parechji utilizatori di u dispusitivu, chì avà deve portà a S Pen in una tappa speciale, chì face u dispusitivu ancu più grande è antiestetica. Sapemu ancu chì hè pussibule Galaxy S22 Ultra. A cumpagnia vole ancu aghjunghje camere mejorate à i so futuri telefoni plegabili, chì hè abbastanza logicu. Apparentemente, però, Samsung hà digià vulutu in u mudellu Galaxy Da u Fold4, aghjunghje e camere da l'Ultra attuale, ma per via di prublemi di pesu, hà eventualmente alluntanatu da questu.

U futuru di i puzzicheghji pare esse brillanti è avemu assai per aspittà. Da i nostri testi Galaxy Hè chjaru da u Fold4 è Z Flip4 chì sti dispusitivi anu potenziale è ùn ci hè bisognu di teme. Sè Samsung tandu sguassate i pochi di i so ailments, si pò veramenti hannu un successu per via di u picculu cumpetizione è a so pupularità. Sè in più ci sarà Apple per ritardà ancu di più u lanciu di u so telefonu flexible, Samsung scapperà facilmente da ellu per chilometri.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.