Chiudi annunziu

A squadra daretu à a Google Play Store hà annunziatu alcune novi opzioni per i sviluppatori di app chì affettanu l'esperienza di l'utilizatori cun ellu in una certa misura. Alcune di sti cambiamenti daranu à alcune app più visibilità è prumuzione, mentre chì l'altri seranu impediti di apparisce in i cunsiglii, è pudete ancu vede alcune app avè a so descrizzione cambiata solu per voi.

In un sforzu per dà à l'utilizatori una sperienza megliu è incuragisce un livellu più altu di qualità in l'applicazioni chì pruvate, Google hà da principià à filtrà i cunsiglii di l'app per limità quelli chì crash o congelanu troppu spessu. L'applicazioni chì superanu a soglia di 1,09% di fallimenti o 0,47% ANR ("Application Not Responding" errors for five seconds) ùn appariranu più in i listi d'applicazioni cunsigliati o ponu include avvirtimenti chì ponu avè prublemi di qualità.

Google hè ancu travagliatu nantu à una nova funzione per riintroduce l'applicazioni à l'utilizatori chì ùn anu micca travagliatu per elli in u passatu. Google Play chjama questi Lista di Store Churned-user è permetterà à i sviluppatori di creà liste di app alternative chì appariranu à l'utilizatori chì anu prima pruvatu una app è poi disinstallata. Questu pò idealmente creà una opportunità per stabilisce diverse aspettative nantu à cumu l'app pò esse utile. Di sicuru, questu pò ancu significà chì u record di l'applicazione pò cambià significativamente trà a prima è a seconda visualizazione.

Inoltre, u giant di u software hà descrittu parechje innovazioni per aiutà à prutege i sviluppatori da i tentativi di pirate è recensioni disoneste. U primu hè un inseme di funzioni novi chì venenu à l'interfaccia di Play Integrity per aiutà à detectà u trafficu di rete risicatu è debug l'interfaccia in i dispositi. U sicondu hè un prugramma emergente, u scopu di quale hè di travaglià più strettamente cù i sviluppatori in a lotta contr'à e recensioni inautentiche, chì sò solu pensati cum'è un attaccu à u sviluppatore o per spinghje l'applicazione fora di a cumpetizione.

U più lettu d'oghje

.