Chiudi annunziu

S'ellu puderia, Samsung hà sempre burlatu Apple. Hè, dopu à tuttu, a so più grande cumpetizione, da quale hà bisognu à attirà i clienti. U dipartimentu di marketing di a cumpagnia hà appena publicatu un altru annunziu chì dumanda apertamente à i pruprietarii di l'iPhone di ùn aspittà più. 

È chì ùn anu micca aspittà ? Di sicuru, quandu Apple onori è li porta u primu dispusitivu flexible. L'ultimu annunziu hè chjamatu "On the Fence", è ancu s'ellu ùn ci hè micca una parolla nantu à Apple, i dui attori "aspittendu" tenenu iPhones in manu. U terminu "On the Fence" implica ancu una certa indecisione, è Samsung piglia literalmente quì. U trenta-secondu annunziu mostra un presunte cliente di a cumpagnia Apple, chì si mette nantu à a fence è hè vicinu à cambià à Samsung, ma hè firmatu da parechji altri utilizatori iPhone, dicendu chì ùn sò micca permessi di pusà nantu à a fence.

Tuttavia, u fugitivu nota chì i telefoni Galaxy sò digià assemblati è anu grandi fotocamere, per quessa, ùn ci hè nisuna ragione per aspittà finu à ch'elli sò Apple s'incarcerà In altre parolle, Samsung dice quì chì, se l'utilizatori di l'iPhone volenu sperimentà qualcosa di novu, epicu è eccitante, ùn anu micca bisognu di aspittà per u Apple senterà I prudutti Galaxy perchè li ponu furnisce dighjà.

Hè un annunziu piuttostu intelligente cù un tonu chiaramente comicu. Ùn si pò negà chì Samsung guida veramente u mercatu di u telefuninu plegable, è hè ancu sicuru di dì chì Samsung hè l'unica opzione raghjone per i clienti Apple chì volenu pruvà i plegabili. Per d 'altra banda, a camera pretende pò esse un pocu dubbitu. Galaxy Ancu l'S22 Ultra hà una camera principale di 108MPx è un teleobiettivo 10x, si trova assai daretu à l'iPhone 14 Pro è ancu l'iPhone 13 Pro di l'annu passatu in termini di qualità in teste prufessiunali.

A direzzione di Apple in i dispositi flessibili resta largamente incerta. Ùn ci hè praticamente nisuna guaranzia chì l'avemu mai veramente vistu, ancu s'ellu ci hè nutizie, direttamente da Samsung, chì duveria. Apple per presentà u primu dispositivu flexible in 2024. Ma invece di un iPhone, deve esse un iPad flexible o MacBook. U fabricatore sudcoreanu hà almenu un annu più per sfida apertamente à Apple in questu sensu, è ci vole à dì chì hè ghjustu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.