Chiudi annunziu

Dopu avè pruvatu a nova versione di u so navigatore Internet (19.0) nantu à u so canale beta per parechji mesi, Samsung hà iniziatu à liberà in i mercati selezziunati. A nova aghjurnazione porta widgets migliurati è una larga gamma di novi funzioni di sicurità è privacy.

U changelog per l'ultima versione di Samsung Internet cita trè funzioni novi. Sò i seguenti:

  • A funzione d'infurmazione di privacy, chì hè dispunibule nantu à ogni situ web clicchendu nantu à l'icona di serratura in a barra di indirizzu.
  • L'utilizatori di u widget di u navigatore ponu avà verificà a so storia di ricerca recente utilizendu i widgets migliurati.
  • Add-ons sò avà dispunibili quandu si usa u navigatore in "modu incognito". Per aduprà in questu modu, l'utilizatori devenu attivà a funzione "Permette in Modu Secret" per ogni add-on individuale.

In più di ciò chì sopra, Samsung Internet hè ancu migliurà a sicurità è a privacy attraversu i seguenti cambiamenti è aghjunte:

  • Smart Anti-Tracking pò avà detectà in modu intelligente i domini utilizendu u seguimentu cross-site. U strumentu pò avà bluccà l 'accessu à i cookies.
  • L'utilizatori riceveranu un avvisu quandu pruvate d'accede à i siti maliziusi cunnisciuti.
  • Samsung Internet avà permette à l'applicazioni di terzu per offre filtri per bluccà u cuntenutu.

U changelog ùn menziona micca a sincronizazione di marcatura multipiattaforma cù Chrome, chì era dispunibule in beta. Ùn hè micca chjaru à questu tempu s'ellu hè statu cacciatu da a versione publica o micca. Samsung Internet 19 hè attualmente dispunibule in i mercati selezziunati è duverebbe espansione gradualmente à l'altri in i ghjorni à vene.

U più lettu d'oghje

.