Chiudi annunziu

A notizia hà culpitu l'onda chì quattru attuali è anziani impiegati di Samsung sò stati accusati di arrubà a tecnulugia di semiconductor proprietaria assai apprezzata. Tandu duveranu revelà à cumpagnie straniere.

Cum'è informatu da l'agenzia Ghjuvanni, l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Seoul hà accusatu i quattru impiegati di violazione di l'Attu di Prevenzione di a Cumpetizione Sleale è l'Attu di Proteczione di Tecnulugia Industriale. Dui di l'accusati sò ex ingegneri Samsung, mentre chì u restu travaglia cum'è circadori per a divisione Samsung Engineering.

Unu di l'antichi impiegati, chì hà travagliatu per a divisione di semiconductor di Samsung, duverebbe ottene piani detallati è manuali operativi di u sistema di l'acqua ultrapura è altri dati tecnichi impurtanti. L'acqua ultrapura hè l'acqua purificata da tutti i ioni, sustanzi organici o microbi, chì hè utilizatu per a pulizia in u prucessu di fabricazione di semiconductor. Hè tandu suppostu di trasmette questi documenti à una sucietà di cunsulenza di semiconduttori chinese quandu hà dumandatu un travagliu quì, chì di sicuru hà ricevutu.

Un secondu ex-impiigatu Samsung arrubbatu un schedariu chì cuntene a tecnulugia di semiconductor chjave, secondu l'accusazione. Si dice chì l'hà trasmessu à Intel mentre travaglia sempre per u giant coreanu. L'agenzia ùn hà micca dettu chì punizioni face l'accusatu.

U più lettu d'oghje

.