Chiudi annunziu

Comu hè cunnisciutu, Samsung hè stata implicata in a sustenibilità di u clima per un bellu pezzu è prova d'adattà i so mudelli di cummerciale à questu. Hè ancu piazzatu 6u (di 50) in u prestigiosu classificazione cumpagnia di cunsulenza BCG per questu annu. U giant coreanu hè ancu impegnatu à cullà i rifiuti di u telefuninu è hà avà stallatu una scatula di raccolta chjamata Eco Box in 34 paesi in u mondu, cumpresi i Stati Uniti, u Brasile è a Spagna.

In u futuru, Samsung vole installà Eco Box in tutti i 180 paesi di u mondu induve vende i so prudutti. In particulare, voli ghjunghje stu scopu da u 2030. I clienti ponu utilizà l'Eco Box per dispunì convenientemente di i so telefuni mobili attraversu centri di serviziu è cusì participà à a lotta contru u cambiamentu climaticu.

Cum'è u blog ufficiale di Samsung nota, i so centri di serviziu in paesi cum'è a Germania è u Regnu Unitu furniscenu "consegne verdi" cù biciclette è veiculi elettrici per furnisce i prudutti riparati in un locu specificatu da u cliente. U giant coreanu hà ancu un serviziu di riparazione di TV unicu in 36 paesi, riducendu i rifiuti elettroni, mantenendu quant'è più pezzi utilizzabili pussibule durante a riparazione.

Quist'annu, Samsung hà ancu introduttu l'usu di un "sistema senza carta" chì riduce u cunsumu di carta è invece utilizza stampe elettroniche di documenti in centri di serviziu è imballaggi ecologichi per i materiali di serviziu spediti in u mondu.

U più lettu d'oghje

.