Chiudi annunziu

Ci vole à a cumpagnia americana anni per portà e funziunalità chì sò in i dispositi cù iPhones è iPads à iPhones è iPads Androidsò dispunibili per un bellu pezzu. I fan di solitu reagiscenu à questu dicendu Apple ellu mette fora di sti aghjurnamenti solu perchè ellu voli chì sò assolutamente perfetti. Hè u listessu in quantu à a quistione di i dispusitivi plegatori. 

In l'industria mobile, avemu dui rivali principali - Samsung è Apple. U primu hè attualmente pruvatu à fà i dispositi plegabili una tendenza. È hè per quessa ch'ellu corteghja sottili i clienti d'Apple, dicenduli di piantà d'aspittà solu per Apple in realtà saltannu nantu à u carrughju di puzzle è si movenu (vede l'annunziu sottu).

L'annunzii ponu veramente avè l'effettu desideratu nantu à certe persone perchè Galaxy U Z Flip attrae certamente un grande publicu grazia à u so fattore di forma. Ma certi pò risentà l'attitudine smug di Samsung, chì dice di fà è vende più dispusitivi plegabili chè qualcunu altru, ancu s'ellu ùn hà praticamente micca cuncurrenza, ancu s'ellu ùn sà senza dubbitu bè chì i dispositi pieghevoli prubabilmente s'alluntananu veramente solu dopu à elli. parlà à u segmentu stessu Apple.

putenza di marca Apple hè indiscutibile 

Hè veramente simplice: A causa di l'influenza è u putere di a marca americana, i sviluppatori è i pruduttori (per esempiu, quelli chì facenu accessori per i telefoni) ùn ponu micca ignurà. Per esempiu, i sviluppatori di l'app sempre pruvate d'aghjunghje novi funziunalità di u sistema à i so tituli u più prestu pussibule per chì l'utilizatore hà sempre a megliu sperienza pussibule. Più impurtante chè u software, però, hè u hardware di a cumpagnia Apple.

Cuntrastu cù e parolle di apertura quandu Apple finu à longu dopu Androidu accetta certi elementi, ci hè ancu l'altra parte di a munita, quandu, invece, hè estremamente innovativu è cù certi passi veramente vene prima, ancu s'ellu ùn pò micca esse pigliatu pusitivu da u principiu. Solu Apple in ogni modu, si pò permette di intruducelli, cù altre cumpagnie dopu aduttà. Parlemu di a rimuzione di u connettore jack 3,5mm, è ancu di l'absenza di un caricatore in l'imballu di u telefunu. 

Riturnendu à u latu di u software di e cose, mi pudete dì di qualsiasi funzione rivoluzionaria di u telefuninu plegable di Samsung, fora di u modu Flex è e so opzioni relative? Sure, almenu cù u Fold uttene una schermu più grande è ci hè un supportu S Pen, cù u Flip hè un corpu più chjucu, ma i sviluppatori di app di terzu anu apprufittatu di a visualizazione plegable più grande?

Aspetta troppu longu 

Da ciò chì pudemu vede attualmente, solu Samsung è possibbilmente Google provanu, i sviluppatori anu tossu. Ma una volta u "collapsable iPhone", a situazione cambierà. I sviluppatori volenu persunalizà e so app per adattà à questu "iFold" o qualunque cosa Apple decide di chjamà u so dispositivu, anu travagliatu megliu, solu allora queste caratteristiche cumincianu à esse traspurtate à e versioni pro di e stesse app Android. Samsung solu solu ùn pò micca spinghje i sviluppatori è l'altri fabricatori per abbraccià u cuncettu di un telefunu plegable. Paradossalmente, ellu stessu hà bisognu di l'aiutu di Apple.

Cum'è in parechji altri segmenti di u mercatu, hà solu Apple una tale portata è pupularità chì u dispositivu plegable di a cumpagnia, ancu svelatu, hè assai più interessante per u cliente cà l'attuale da Samsung o un altru fabricatore di apparecchi cù u Android. Cum'è dilettanti di a tecnulugia, di sicuru, speramu u successu di Samsung, ma d'altra parte, guardemu i dita incruciate chì Apple ùn ritarda micca troppu u lanciamentu di u telefuninu plegable. Ci aiuterà ancu noi.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni flexibuli quì

U più lettu d'oghje

.