Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà applicazioni utili per i so telefoni è tablette. Cum'è parte di a piattaforma sperimentale, Good Lock hà avà liberatu una nova applicazione chjamata Dropship, chì permette di trasfiriri i fugliali da un dispositivu à l'altru. U travagliu cù l'altri androidtelefoni, è ancu iPhones.

Samsung hà annunziatu u lanciu di u modulu Good Lock Dropship in Corea di u Sud. Permette a spartera di fugliali faciule è veloce trà smartphones è tablette Galaxy, altri androidtelefoni è tablette, iPhones, iPads, è ancu u web. Aduprà una cunnessione Internet per trasfiriri i fugliali trà i dispositi, cusì ùn hè micca cusì veloce cum'è Nearby Share o Quick Share (o AirDrop), chì utilizanu Bluetooth è Wi-Fi per questu.

Una volta installate l'app, vi permette di sceglie i schedari chì vulete sparte è poi crea un ligame è un codice QR. Hè pussibule stabilisce u periodu di validità per a so dispunibilità. Tuttu chistu sona bè, ma hà una quantità di limitazioni. U più grande hè a dispunibilità di u modulu - à u mumentu solu l'utilizatori in Corea di u Sudu ponu scaricà. Un'altra limitazione hè u limitu di trasferimentu di fugliale di 5GB ogni ghjornu. Inoltre, hè necessariu avè un contu Samsung (in particulare, solu u mittente di u schedariu hà bisognu).

L'ultima limitazione pare esse u requisitu per Android 13 (Una UI 5.0). Inoltre, Good Lock ùn hè micca dispunibule in parechji paesi (cumprese a Repubblica Ceca, in ogni modu, hè pussibule di scaricà da diversi siti web, per esempiu apkmirror.com, cumpresi i so moduli individuali, ma micca tutti travaglianu quì) ùn funziona micca nantu à i telefoni low-end. Allora pudemu sperà chì Samsung caccià almenu alcune di queste restrizioni in u futuru per chì a nova app pò ghjunghje quant'è più utilizatori pussibule.

U più lettu d'oghje

.