Chiudi annunziu

A divisione di rete di Samsung, Samsung Networks, hà annunziatu chì hà ottenutu una velocità record di scaricamentu mediu di 1,75 GB/s nantu à una distanza di 10 km cù u so dispositivu 5G d'onda millimetrica. U giant tecnulugicu coreanu hà battutu a tappa durante una prova di campu realizata in cullaburazione cù a cumpagnia statale australiana NBN Co.

Duranti sta prova, a vitezza massima di scaricamentu si firmò à 2,75 GB/s è a velocità media di upload era 61,5 MB/s. U novu record hè statu ottenutu utilizendu una rete wireless fissa FWA (Fixed Wireless Access) utilizendu u dispositivu Compact Macro 28GHz di Samsung, chì presenta a seconda generazione di u so chip di modem 5G.

A so tecnulugia di beamforming permette l'aggregazione di u trasportatore di diverse bande d'onda millimetrica 5G, risultante in alta velocità di scaricamentu è upload. Samsung hà dettu chì hà utilizatu 8 trasportatori di cumpunenti in a prova, vale à dì chì hà utilizatu aggregazione di spettru millimetru di 800 MHz.

Samsung dice chì sta nova tappa prova chì l'onde millimetriche in a reta 5G sò adattate per e zone urbane densamente populate è una copertura FWA più larga in e zone remote è rurale. Questu, hà dettu, riducerà a distanza di cunnessione urbana-rurale. Aghjunghjemu chì Samsung hè diventatu un attore forte in u campu di l'equipaggiu di telecomunicazione per e rete 5G in l'ultimi anni.

U più lettu d'oghje

.