Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu dui novi bande metalliche per i smart watches Galaxy Watch5 a Watch5 Pro. Quellu chjamatu Milanese hè fattu di acciaio inox, mentri u Bracciale Link hè fattu di titaniu. I dui novi muvimenti (poi chì i cinturini sò in pelle o silicone) sò avà solu dispunibili in Corea di u Sud per avà.

U Bracciale Milanese è Link sò dispunibuli in dui culori, neru è argentu. Comparatu à a cinturina di silicone chì vene cù a gamma Galaxy Watch5 sti novi metallichi offrenu un sensu di lussu è ponu esse assuciati cù u vestitu di u portatore. L'ultime usa un mecanismu di buttone per attaccà à l'orologio, è a so lunghezza pò esse facilmente aghjustatu. Hà una fibbia magnetica per un usu più faciule.

A cintura milanese hà una struttura di maglia è offre una ventilazione sufficiente per un cunfortu supplementu. Hà una fibbia magnetica simile à l'altru cinturione. Samsung vende sti novi nastri separatamente è in un pacchettu inseme Galaxy Watch5 à Watch5 Pro in Corea di u Sud.

A cinturina milanese costa 99 1 won (circa 700 253 CZK), mentre chì u Bracciale Link costa significativamente più - 4 500 won (circa 40 44 CZK). Tutti dui sò dispunibuli in dimensioni 77mm è 1mm. Finu à a fine di u mese, però, Samsung li venderà attraversu a so tenda in linea à un prezzu ridottu di 400 198 won (circa 3 600 CZK), o XNUMX mila vintu (circa XNUMX XNUMX CZK). Sia chì e cassette saranu fora di a Corea di u Sudu hè scunnisciutu à questu tempu, ma sfurtunatamenti, ùn hè micca assai prubabile.

Orologi Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.