Chiudi annunziu

Cù cumu Android 13 cù a superstruttura One UI 5.0 hè cuminciatu à sparghje à più dispositi Galaxy, Samsung aghjunghjenu supportu à u stessu tempu Androidu 13 à un numeru di i so appiicazioni, cum'è Good Lock. U più novu hè u Recorder.

U registratore supporta avà una di e migliori funzioni chì hè statu introduttu in daretu Androidu 12. Sè vo v Androidu 13 sceglite a vostra propria paleta di culori per l'interfaccia d'utilizatore, quandu applicate u wallpaper, quella paleta di culori hè ancu aduprata in Recorder.

Samsung hà ancu aghjustatu una opzione per disattivà e ricerche recenti in a nova versione di l'app. Prima, sè vo circate qualcosa in u Recorder, i risultati di a ricerca sò stati salvati cum'è suggerimenti per a prossima volta chì appughjà u buttone di ricerca, ma avà pudete assicurà chì l'applicazione ùn salverà micca e parolle chjave. U giant coreanu hà introduttu sta opzione apparentemente per aumentà a prutezzione di a privacy di l'utilizatori.

Cù Samsung libera un aghjurnamentu cù Androidem 13/One UI 5.0 nant'à un altru dispusitivu (più recenti aghjurnamentu ricivutu ranghi Galaxy S21, S20 è Note20), hè più prubabile di riceve supportu ufficiale in un futuru vicinu Androidper 13 altre applicazioni da u so attellu.

U più lettu d'oghje

.