Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete da a nostra notizia precedente, Samsung travaglia in parechji mudelli novi di a serie sempre più populari Galaxy A. Unu di elli hè Galaxy L'A54 5G, chì hè avà un passu più vicinu à u so lanciu, hà ricevutu a certificazione 3C di a Cina.

Samsung seria "futuru successore" di l'attuale hit mid-range Galaxy A53 5G puderia presentà à a fine di l'annu prossimu, in particulare in ghjennaghju. Galaxy A53 5G è u so predecessore Galaxy A52 5G vale à dì, anu ricevutu a certificazione 3C in ghjennaghju (2022, rispettivamente 2021) è u giant coreanu li hà revelatu à u mondu in marzu. Micca senza interessu, ùn hè micca Galaxy L'A54 5G serà unu di i pochi mudelli di a serie Galaxy È vendutu in Cina.

A certificazione altrimenti hà revelatu chì a versione chinesa di u telefunu portarà u numeru di mudellu SM-A5460 è chì sustene a carica rapida di 25W (in quantu Galaxy A53 5G è u so predecessore). Sicondu e fughe dispunibili, u smartphone avarà altrimenti un chipset Exynos 1380 5G senza annunziu, una camera principale di 50 MPx (chì seria un downgrade cumparatu cù i so predecessori; vantanu un sensore 64 MPx) è, cù una probabilità chì cunfina cù a certezza, serà alimentatu direttamente da a scatula Android 13 cù superstruttura Unu UI 5.

Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.