Chiudi annunziu

L'annu passatu, a piattaforma video YouTube populari in u mondu hà annunziatu chì u numeru di i so abbonati avia righjuntu 50 milioni. Avà, si vantava, quellu numeru hè aumentatu à 80 milioni in l'annu passatu.

L'attuale 80 milioni include abbonati YouTube Music è Premium in u mondu, è ancu abbonamenti "di prova". L'aumentu era di 2020 milioni trà 2021 è 20, cusì u saltu di 30 milioni trà 2021 è 2022 hè significativu. Sicondu YouTube, u successu di questa tappa hè duvuta à i servizii detti "mettenu i fan in prima".

In quantu à YouTube Music, più di 100 milioni di brani ufficiali, cù un vastu catalogu di spettaculi in diretta è remix, si dice chì cuntribuiscenu à u so successu. In quantu à YouTube Premium, a piattaforma vede u successu in i beneficii chì offre u serviziu, cumprese "renendu ancu più faciule per i fan di gode di ogni formatu di musica: video musicali longu, video brevi, stream in diretta, podcasts è più". A piattaforma hà dettu ancu chì i so partenarii sò stati assai implicati in a rializazione di sta tappa, in particulare Samsung, SoftBank (Giappone), Vodafone (Europa) è LG U + (Corea di u Sud). Hà mintuvatu ancu i servizii di Google cum'è Google One.

Mentre 80 milioni di abbonati YouTube Music è Premium hè senza dubbitu un bellu numeru, i principali cuncurrenti Spotify è Apple A musica hè avanti. U primu vanta 188 milioni di utilizatori paganti è l'ultimi 88 milioni.

U più lettu d'oghje

.