Chiudi annunziu

Per l'utilizatori Galaxy A53 5G hè una grande sorpresa. Samsung hà publicatu un aghjurnamentu stabile per stu telefunu Androidu 13 cù One UI 5.0. Originariamente, u telefuninu duverebbe ghjunghje in dicembre, ma hè accadutu un mese prima, chì di sicuru serà accoltu da tutti i pruprietarii di stu telefuninu mid-range.  

Aghjornamenti stabili Android 13 pro Galaxy A53 5G vene cun versione di firmware A536BXXU4BVJG. Di sicuru, porta ancu l'interfaccia d'utilizatore One UI 5.0 à u smartphone, ma u novu software usa sempre u patch di sicurezza d'ottobre 2022, micca di nuvembre. L'aghjurnamentu duverà prestu sparghje à tutti i paesi europei, cumpresi noi, quandu hè statu prima classicamente liberatu in l'Olanda. Ma deve ghjunghje à altri mercati in pochi ghjorni.

Galaxy L'A53 hà un bellu disignu, un travagliu di qualità, una grande visualizazione, un rendimentu abbastanza abbastanza, una configurazione di foto assai decentu, un sistema sintonizatu è veloce cù parechje opzioni di persunalizazione, è una vita di batteria solida. Forse solu u surriscaldamentu "obligatoriu" di u chip Exynos si congela, micca solu durante u ghjocu, ma micca risultati cumpletamente convincenti quandu pigliate foto è filmate video di notte, è carica lentamente.

Ma cum'è a nostra rivista dice, in generale hè un telefuninu eccellente di gamma media chì hà tuttu ciò chì aspittàvate da un smartphone in questa categuria è più, ancu s'ellu offre pocu migliure annantu à u so predecessore (in più hà persu u jack 3,5mm). I più notevuli sò un chip più veloce (chì hè un tipu d'aspittatu), una vita di bateria megliu, è un disignu migliuratu. Per un prezzu di circa 10 XNUMX CZK, uttene un telefunu chì hè una incarnazione quasi perfetta di a classe media.

Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.