Chiudi annunziu

Huawei hà utilizatu u so propiu chip Kirin in i so smartphones per un bellu pezzu. Questi puderianu esse uguali à alcuni di i più venduti androiddi flagships, ma a situazione hè stata fundamentalmente cambiata da e sanzioni americane à Huawei uni pochi anni fà. Avà pare chì sti chips ùn saranu micca tornati, almenu in un futuru vicinu.

Certi rapporti in l'ultime settimane anu suggeritu chì i chips Kirin puderanu vultà l'annu dopu, postu chì si dicenu chì sò in a fase finale di a produzzione. Tuttavia, Huawei hà avà sbulitatu sti rapporti, dicendu chì ùn hà micca previstu di lancià un novu processore mobile in 2023.

E sanzioni americane imposte à Huawei ùn sò micca limitate à u so accessu Androidua in a tenda di Google Play, chì puderia esse risolta cù a so propria versione, almenu per u so mercatu di casa (è hè ancu accadutu, vede u sistema HarmonyOS è a tenda di applicazioni AppGallery). Hè stata ferita più per esse tagliata da ARM, in particulare a so architettura di microprocessore, chì hè una parte chjave di i processori mobili (è avà ancu i laptops). Senza sti tecnulugii basi necessarii per fà chips, Huawei hà opzioni assai limitate.

U giant smartphone di una volta duverà riutilizà alcuni di i Kirin più vechji chì hà sempre una licenza per. A so altra opzione hè di stà cù chip Qualcomm chì ùn sustene micca e rete 5G. Hà ricursu à a seconda suluzione cù a serie Mate 50 di pocu introduttu dopu chì Qualcomm hà assicuratu u permessu di u guvernu americanu per vende almenu i so processori 4G.

Nisuna di sti suluzioni sò ideali. In i dui casi, i telefoni smartphones Huawei ritardanu à a cumpetizione, postu chì a mancanza di supportu 5G hè una seria debulezza oghje. In ogni casu, finu à ch'ellu pò scopre un modu per risolve a situazione di fabricazione di chip, ùn hà micca altre opzioni.

U più lettu d'oghje

.