Chiudi annunziu

I patch di sicurezza di Samsung generalmente portanu decine di correzioni per vulnerabilità ligati à Androidui di u so propiu software. Avà hè statu revelatu chì u patch di sicurezza di nuvembre hà riparatu un difettu di sicurità chì hà infestatu i telefoni Google Pixel per parechji mesi. Ancu se sta correzione hè listata in u prublema di nuvembre bollettinu di u giant Korean, utilizatori dispusitivu Galaxy ùn anu micca da preoccupassi per ella.

A vulnerabilità, marcata CVE-2022-20465, hà permessu à qualcunu cù una carta SIM extra per sguassate u screnu di bloccu di Pixel 5 o Pixel 6 (almenu) è sbloccallu. Era un bypass di schermu di serratura cumpletu chì ùn hà micca bisognu di strumenti esterni (vale à dì, fora di a carta SIM) o cumpetenze avanzate di pirate.

Ancu s'è stu seriu sfruttamentu di securità pare avè esistitu per mesi prima chì Google hà patched in i so telefoni, per smartphones Galaxy apparentemente ùn hè mai statu una minaccia. Ancu s'ellu Samsung u cita in u so bulletin di sicurezza attuale, i so dispusitivi eranu apparentemente salvu da sta minaccia prima chì sta patch hè stata liberata.

Comu pare, u prublema era assai arradicatu in ellu stessu Androidè a manera chì u sistema tratta di i cosiddetti schermi di sicurezza, sia una schermu per inserisce un PIN, password, impronta digitale, etc. Hè probabilmente per quessa chì Google hà pigliatu mesi per risolve u prublema in Pixels. In ogni casu, mostra chì i telefoni di u giant coreanu sò qualchì volta più sicuri di quelli di Google, grazia à a so androidnova superstruttura One UI è altru software.

Parechji dispositi anu digià ricevutu u patch di sicurezza di nuvembre Galaxy, cumpresi i puzzle di l'annu passatu è di questu annu è a versione US di i telefoni di a gamma Galaxy Nota 20.

U più lettu d'oghje

.