Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Samsung Display hà sperimentatu diverse forme è casi d'utilizazione per a so tecnulugia di visualizazione plegable d'avanguardia, si dice chì ùn hè micca interessatu à sviluppà telefoni "rotulanti" cummerciale. In questu sensu, i pruduttori cinesi ponu esse i primi à entre in stu fattore di forma. Serà questu un prublema per Samsung? Ùn pare micca.  

CEO è analista senior di UBI Research, Yi Choong-hoon, se crede, chì i mercati di telefoni plegabili è sliding si sovrapponenu. Ma questu, per un'altra banda, si dice chì rende difficiule per i telefoni sliding per creà u so propiu mercatu. È per quessa, pare chì Samsung ùn hè micca interessatu à i telefoni sliding. Questu hè solu perchè "puzzles" seranu cumpetizione per "sliders" è viceversa.

Unu di i motivi chì Samsung pò cuntinuà à fucalizza nantu à u so fattore di forma flexible invece di esplorà i dispositi scorrevuli hè chì u so disignu pruvatu è veru pare digià menu complicatu, chì significa più amichevule per i cunsumatori. A ghjente hè veramente familiarizata cù u so fattore di forma chì s'assumiglia à un libru o "shell". Hè da nutà chì LG avia un telefuninu plegable (quasi) prontu chjamatu LG Rollable. Tuttavia, a cumpagnia si ritirò da u mercatu mobile prima di pudè lancià. S'ellu ùn hè micca successu, Samsung ùn seria micca u primu in stu disignu.

I pruduttori chinesi ùn ponu mai ghjunghje à Samsung 

Ancu se parechji OEM chinesi anu pruvatu à sfidà a dominanza di Samsung in u mercatu di telefuni plegabili in crescita, liberendu i so propri telefoni pieghevoli per cumpete cun ellu, i so sforzi ponu esse vani, l'analista hà dettu ancu. "Samsung Display hà assicuratu una cumpetitività senza rivali, soprattuttu in l'area di brevetti in relazione è sapè fà di fabricazione. Ùn serà micca faciule per i rivali chinesi di cumpete direttamente cun ellu ". In ogni casu, cum'è una manera di luttà contr'à a pusizione dominante di Samsung, crede ancu chì i pruduttori chinesi puderanu eventualmente pruvà à sviluppà è liberà i telefoni cù una visualizazione scorrevule, induve Samsung ùn hà micca u so mudellu, per diferenze da a so pruduzzione è attrae. i clienti.

Quandu si tratta di esplurà altri fattori di forma, Samsung pò esse ugualmente riluttante à utilizà a tecnulugia di visualizazione scorrevule per i laptops. Tuttavia, pò aduprà a tecnulugia per i pasticchi perchè "a barriera à l'ingressu pare esse più bassu di l'altri dispositi". Questu puderia infine significà chì pudemu vede una tableta sliding da Samsung prima di un smartphone sliding. Dopu tuttu, Samsung Display hè digià à a cunferenza Intel Innovation Keynote 2022 dimustratu un grande schermu scorrevule da 13 à 17 inch solu pensatu per tablette.

Galaxy Pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.