Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà l'aghjurnamentu cù a versione stabile di z Androidper 13 superstrutture One UI 5.0 in uscita. I so destinatarii più recenti sò i smartphones plegabili di questu annu Galaxy Da Fold4 a Da Flip4.

Aghjurnate cù a versione stabile Androidu 13/One UI 5.0 pro Galaxy Z Fold4 porta a versione di firmware F936U1UEU1BVK3 è era u primu à esse dispunibule in i Stati Uniti à i participanti di u prugramma One UI 5.0 beta. Include u patch di sicurezza di nuvembre. AT Galaxy Un aghjurnamentu cù a versione di firmware BVK4 vene da Flip3 è hè ancu liberatu in i Stati Uniti nantu à i dispositi chì eseguivanu u software One UI 5.0 beta. Include ancu u patch di sicurezza di nuvembre. E duie aghjurnamenti duveranu sparghje in altri paesi in i ghjorni à vene.

Aghjurnà cù Androidem 13/One UI 5.0 porta, frà altre cose, megliu opzioni di persunalizazione di l'interfaccia d'utilizatore, widgets impilati, icone di notificazione più grande o una nova applicazione Modi è rutini. Tutte l'applicazioni native di Samsung sò ancu migliurate.

L'aghjurnamentu era u primu à ghjunghje à a fine di uttrovi nantu à i telefoni di a serie Galaxy S22 è dopu à fila Galaxy S21, S20 è Note20 è smartphones Galaxy A53 5G, A33 5G è A73 5G. I telefoni più vechji flessibili o "budget flagships" duveranu riceve quist'annu Galaxy S20 FE è S21 FE.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.