Chiudi annunziu

Dapoi parechji mesi, u Google Play Store hà limitatu l'annunzii à i carrusels di scorrimentu horizontale chì etichetta cum'è Recommended for You. Avà pare chì Google prova a prumuzione di applicazioni specifiche direttamente in u mutore di ricerca di a tenda. Ma hè veramente una publicità?

Quandu apre u Google Play Store è toccu a barra di ricerca, di solitu vede i quattru risultati di ricerca più recenti sottu. Cum'è u situ hà scupertu 9to5Google, sta storia di ricerca hè rimpiazzata da novi suggerimenti di app in a versione di a tenda 33.0.17-21. A storia di ricerca serà tornata appena scrive u primu caratteru di a vostra dumanda in u mutore di ricerca.

Ùn vedemu micca questi disinni nantu à i nostri dispositi, ma Google pò esse a prova A / B. U situ web nota chì ùn hà mai interazzione cù alcuna di queste app pruposte è chì tutti sò ghjochi, vale à dì Summoners War: Chronicles, Call of Duty Mobile Season 10, è Fishdom Solitaire. Call of Duty hè un titulu populari chì appare assai spessu in a sezione Recommended for you, ma u so piazzamentu in i suggerimenti di ricerca hè novu.

Ancu s'è questi suggerimenti "primu arrivatu, primu servitu" pareanu publicità, ùn sò micca veramente publicità. Almenu hè ciò chì Google stessu dice in una dichjarazione per u situ web Android Polizia. Sicondu ellu, questu hè parte di una prova di "una funzione di scuperta organica chì mette in risaltu l'applicazioni è i ghjoculi cù grandi aghjurnamenti, avvenimenti in corso o offerte chì l'utilizatori puderanu interessà". U giant di u software hà aghjustatu chì u scopu di a prova hè di "aiutà l'utilizatori di Google Play Store à truvà esperienze più alegre è utili è sustene l'ecosistema di sviluppatori".

U più lettu d'oghje

.