Chiudi annunziu

Samsung in più di i novi telefoni di serie Galaxy È, cum'è hè Galaxy A24, A34 5G o A54 5G funziona ancu nantu à a nova serie di smartphones Galaxy M. Unu di elli hè Galaxy M54. Avà hè apparsu in l'aria informace, chì a so visualizazione ùn vene micca da l'attellu di u giant coreanu.

Sicondu u situ web L'Elec pannelli OLED per Galaxy U M54 serà furnitu da dui di i partenarii di a supply chain di Samsung, CSOT è BOE di China. AT Galaxy M53 utilizatu pannelli OLED Samsung da a so filiale Samsung Display è a seconda cumpagnia chinesa citata, chì, per via, hè unu di i più grandi pruduttori di display in u mondu. Ùn hè chjaru per questu mumentu se CSOT è BOE furnisceranu pannelli per Galaxy M54 esclusiva.

In ogni casu, u mutivu chì anu un prufessore Galaxy Hè chjaru chì M54 furnisce pannelli à i partenarii di Samsung sopra citati. U giant coreanu prova di mantene i costi di produzzione di u telefuninu u più bassu pussibule, chì hè soprattuttu desideratu oghje, quandu l'ecunumia glubale passa per tempi turbulenti.

Galaxy Altrimenti, u M54 deve avè un chip Snapdragon 888, una camera tripla cù una risoluzione di 64, 12 è 5 MPx, una batteria cù una capacità di 6000 mAh è a so visualizazione deve avè una dimensione di 6,67 inch è una freccia di rinfrescante di 90 Hz. . Puderia esse introduttu a primavera dopu.

Telefoni Samsung cù supportu Androidu 13 pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.