Chiudi annunziu

L'applicazione Samsung per a fotografia avanzata hè stata presentata uni pochi settimane fà Assistant Camera avè una nova aghjurnazione. Porta una icona dinamica cumpatibile cù a lingua di cuncepimentu Material You, chì significa chì u culore principale di l'app si adattarà à u wallpaper chì avete sceltu nantu à u vostru telefunu. Galaxy.

L'applicazione in a nova versione 1.0.00.5 hè avà dispunibule attraversu a tenda Galaxy Store. Sfurtunatamente, questu hè luntanu da u casu per tutti i paesi in u mondu, cumpresa a Repubblica Ceca, ma hè pussibule di scaricà da fonti alternative (per esempiu, da APKMirror, ma solu una versione più vechja hè dispunibule quì). Hè impurtante à nutà chì l'applicazione hè attualmente supportata solu da i telefoni di serie Galaxy S22 in corsa Androidà 13/Unu UI 5.0 (Tuttavia, u supportu deve esse allargatu à altri dispositi in u futuru Galaxy).

Sviluppata da a squadra daretu (ma indipendente da) a populari app modulare Good Lock, l'app offre una varietà di paràmetri avanzati per l'app di càmera nativa. Frà l'altri cose, permette di aumentà a velocità di l'otturatore, accende o disattiva l'HDR automaticu, inizià a registrazione di video in modalità foto o stabilisce u numeru di ritratti da piglià in modu timer. In più di questu, Samsung hà una altra applicazione per i paràmetri avanzati di càmera, à dì Expert RAW, chì hà ancu ricevutu una nova in l'ultimi ghjorni. aghjurnamentu.

U più lettu d'oghje

.