Chiudi annunziu

Meta, chì include, frà altre cose, a reta suciale più grande di u mondu Facebook, hà fattu pocu tituli micca solu in i media tecnulugia. Hà annunziatu chì hà intenzione di licenziari 11 impiegati (vale à dì circa 13% di u numeru tutale di l'impiegati), per via di un redditu più bassu da u cummerciu in linea, o mercatu di publicità più debule. Avà hè diventatu chjaru chì questu ùn hè micca l'unicu passu chì a cumpagnia vole fà per riduce i costi è rende u so funziunamentu più efficiente.

Sicondu un vastu rapportu publicatu da l'agenzia Reuters Meta ferma u prugettu di visualizazione intelligente Portal è dui mudelli di smart watch cù effettu immediatu. Questa informazione era da esse revelata da u capu di tecnulugia di Meta, Andrew Bosworth, durante una reunione cù l'impiegati chì travaglianu sempre per a cumpagnia. Li hà dettu ancu chì Portal avaristi troppu longu per sviluppà è richiede un investimentu significativu per Meta per portà à u livellu di l'impresa. In quantu à l'orologio, Bosworth hà dettu chì a squadra daretu à u watch hà da travaglià in hardware di realtà aumentata.

Bosworth hà dettu ancu à l'impiegati di Meta chì a maiò parte di i travagliadori 11 da esse licenziati eranu in l'affari, micca in tecnulugia, pusizioni. Parte di a riurganizazione di Meta si dice chì hè a creazione di una divisione specializata chì u so compitu serà di risolve ostaculi tecnichi cumplessi.

Almenu in un futuru vicinu, a cumpagnia ùn pare micca esse in i tempi boni, è a quistione hè cumu a so scumessa nantu à a carta di nome hà da pagà. metaversu. Puderia affundà à longu andà, perchè ella versa enormi sume in questu. Zuckerberg conta nantu à l'investimentu di miliardi di dollari per vultà in pochi anni, ma pò esse troppu tardi per Meta...

U più lettu d'oghje

.