Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete, smart watches Galaxy Watch4 à Watch5 permette a misurazione di a cumpusizioni di u corpu. Sta misurazione era prima dispunibile solu in cliniche è gimnasti, perciò si dumanda a quistione di quantu precisa hè veramente in un orologio. A risposta hè stata data da un studiu americanu, secondu chì a misurazione di i valori biologichi hè nantu à un sguardu. Galaxy Watch4 à Watch 5 affidabile è stabile, ma micca cusì precisu cum'è e misurazioni di laboratoriu.

Un squadra di circadori di l'Università Statale di Louisiana, u Centru di Ricerca Biomedica di Pennington è u Centru di Cancer di l'Università di Hawaii. ricercatu, quantu precisa hè a misurazione di a struttura di u corpu nantu à u watch Galaxy Watch4 à Watch5 è quale effettu hà nantu à l'utilizatori chì l'utilizanu. 109 persone anu participatu à u studiu, di quale 75 anu cumpletu a prova Galaxy Watch4 sò stati paragunati à e misurazioni cliniche utilizendu un metudu chjamatu absorptiometria di raghji X à doppia energia (DXA) è analisi di impedenza bioelettrica ottapolare duplicata.

A squadra hà truvatu chì "i smartwatches di l'analisi di impedenza bioelettrica (BIA) sò capaci di misurazioni stabili, affidabili è precise di a cumpusizioni di u corpu cù precisione paragunabili à, ma inferiori à e misure di laboratoriu". Misurazione BIA attivata Galaxy Watch4 à Watch5 anu apprussimatamente 97 è 98% di correlazione cù i risultati di i dui metudi di laboratoriu sopra citati. Questu significa chì u BIA valori chì à Galaxy Watch4 à Watch5 chì uttene sò abbastanza precisi. Inoltre, u studiu hà truvatu chì l'accessu à tali misurazioni direttamente nantu à u polsu hà aiutatu à e persone à aumentà e so attività fisiche.

Orologio intelligente Galaxy Watch4 à Watch5, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.