Chiudi annunziu

Pò esse difficiuli di crede, ma finu à questu annu, l'iPhone ùn anu micca avutu a funzione sempre in visualizazione (AoD) chì hè nantu à i telefoni. Galaxy presente per generazioni. I primi iPhones pè ottene sta funziunalità sò iPhone 14 Per a iPhone 14 Per Max. Tuttavia, a so implementazione originale ùn era micca ideale è hà utilizatu più putere per via di a visualizazione di versioni silenziate di sfondi è notificazioni. Per quessa, u giant di Cupertino hè stata cun una implementazione simile à quella nantu à i telefoni smartphones Samsung.

Dopu qualchì ghjornu di usu di l'AoD, alcuni utenti di l'iPhone 14 Pro è 14 Pro Max cuminciaru à lagnà di un altu cunsumu di energia. Apple li hà intesu è hà purtatu una implementazione AoD simile à quella nantu à i telefoni Galaxy. Questa implementazione face parte di l'ultima versione beta di u sistema iOS 16.2 è porta i cuntrolli AoD assai necessarii à questi iPhones. A nova versione di u sistema li permette di ammuccià cumplettamente sfondi è notificazioni nantu à AoD.

Una volta chì i sfondi è e notificazioni sò disattivati ​​in AoD, l'utilizatori sò lasciati cù un clock è altri widgets di u screnu di serratura. Questa implementazione AoD hè simile à ciò chì avemu vistu nantu à i telefoni per un bellu pezzu Galaxy è chì mostra una schermu nera cù un widget di clock è l'icone di l'app per i quali sò arrivati ​​notifiche. Semplice è efficace, ma soprattuttu risparmiu di bateria.

iPhone Pudete cumprà u 14 Pro è 14 Pro Max quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.