Chiudi annunziu

U statu è u funziunamentu di a bateria, CPU, memoria ... Molti utilizatori volenu avè una visione perfetta di u statu è u funziunamentu di e risorse di u sistema di i so smartphones in ogni mumentu è in ogni circustanza. Androidem. Una quantità di diverse applicazioni sò eccellenti per questu scopu. In l'articulu d'oghje, vi purtemu cunsiglii nantu à cinque di elli.

Phone Doctor Plus

L'applicazione chjamata Phone Doctor Plus offre assai strumenti utili per diagnosticà è pruvà e risorse di u sistema di u vostru smartphone cù Androidem. Vi darà informace circa u statu di a bateria, memoria, usu di dati mobile, CPU, è offre a pussibilità di pruvà effittivamenti una gamma sana di elementi hardware è software di u vostru telefunu.

Scaricate nantu à Google Play

Monitor di Sistema Semplice

Simple System Monitor permette à l'utilizatori di monitorà e risorse di sistema selezziunate di i so smartphones cù Androidem. Cù l'aiutu di sta applicazione, pudete avè una visione generale di l'usu di u processatore, GPU o ancu RAM, monitorizà l'attività di a rete o monitorizà a salute di a bateria. Simple System Monitor include ancu un navigatore di file è un pulitore di cache.

Scaricate nantu à Google Play

Panel di sistema 2

L'applicazione SystemPanel nantu à u vostru smartphone cù Androidem vi permetterà di monitorà una quantità di parametri impurtanti, prucessi, è monitorà u statu di u hardware. In carte è listi chjaru, ponu vede dati dettagliati nantu à i prucessi di u sistema, i servizii, a bateria, a memoria, l'almacenamiento, u processatore è altre cose.

Scaricate nantu à Google Play

Resource Monitor Mini

Resource Monitor Mini hè una applicazione pratica cù l'aiutu di quale pudete monitorà chjaramente a memoria dispunibule è i dati di carica di CPU. U so benefiziu principale hè a pussibilità di minimizazione, in quale mostra i paràmetri citati in tempu reale in l'angulu di a visualizazione di u vostru telefunu, per avè sempre tuttu ciò chì hè impurtante in vista.

Scaricate nantu à Google Play

Monitore di Attività

Activity Monitor hè una altra grande app chì vi permette di monitorà l'attività di u vostru smartphone. Quì pudete cuntrollà l'usu di diverse risorse è cumpunenti di u sistema, monitorà i prucessi ligati, furzà a terminazione di certi prucessi in esecuzione è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.