Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 14 à u 18 di nuvembre. In particulare parlà Galaxy S21, Galaxy S20, Galaxy Nota 20, Galaxy Piegate 5G, Galaxy S10e è Galaxy Tab Active3.

Samsung hà cuminciatu à sparghje u patch di sicurezza di nuvembre à tutti i dispositi sopra. À a fila Galaxy U S21 porta una versione di firmware aghjurnata G99xBXXS5DVK1 è era u primu à ghjunghje in parechji paesi d'Auropa, frà altri Galaxy Versione S20 G98xFXXSFGVK1 (variante 4G) a G98xBXXSFGVK1 (variante 5G) è era u primu à esse dispunibule in u vechju cuntinente, à a gamma Galaxy Nota 20 versione N98xFXXS5GVK1 (variante 4G) a N98xBXXS5GVK (variante 5G) è era u primu à "sbarcà" in i paesi di l'Europa Sud-Est, o Cucituracarsku, u Galaxy Fold a versione 5G F907BXXU6HVJ7 è hè statu prima dispunibule in Gran Bretagna, u Galaxy A versione S10e G970FXXSGHVK1 è era u primu à ghjunghje, frà altri, in a Repubblica Ceca, in Pulonia o in Germania è nantu à una tableta Galaxy Tab Active3 (più precisamente a so variante LTE) versione T575XXS3DVK2 è era u primu à esse dispunibule in Messico.

U patch di sicurezza di nuvembre corregge un totale di 46 vulnerabilità, trè di quali eranu marcati cum'è critichi è 32 cum'è assai serii. Include ancu 15 altre correzioni non-dispositivi Galaxy. Unu di i sfruttamenti più serii chì hà riparatu era quellu chì hà permessu à l'attaccanti di accede à l'infurmazioni di telefonu o tableta Galaxy. Inoltre, i prublemi di sicurità in i chip Exynos, a validazione di input incorrecta in e funzioni DualOutFocusViewer è CallBGProvider, o un bug chì permette à l'attaccanti di accede à l'API privilegiate cù a funzione StorageManagerService sò stati risolti.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.