Chiudi annunziu

Scurdate di tutti i piani originali è cunnisciuti chì Samsung cù l'aghjurnamentu Androidu 13 è cù a so superstruttura One UI 5.0 avia. Tuttu hè diversu, è megliu. Cù a nova aghjurnazione, a cumpagnia hà digià battutu a so scadenza per i mudelli dati di a serie A è soprattuttu a M, avà libera. Android 13 almenu 9 ghjorni prima è per Galaxy S21 FE è S20 FE. Aghjusta ancu un aghjurnamentu per Galaxy A71.

I piani originali parlavanu solu di una data di aghjurnamentu di dicembre per Galaxy S21 FE è S20 FE, chì principia in solu 9 ghjorni, è chì Samsung hà superatu. Firmware basatu nantu Androidu 13 hè dispunibule per u mudellu di u dispositivu internaziunale Galaxy S21 FE cù u numeru di mudellu SM-G990B. L'aghjurnamentu pò esse identificatu da a versione di firmware G990BXXU2DVK3. A so dimensione hè di circa 2 400 MB è pudemu cunfirmà chì hè ancu dispunibule quì, postu chì l'avemu appena installatu in u nostru editoriale "eFEčka". Ma a sicurità inclusa hè solu quella d'ottobre.

Versione di firmware per Galaxy U S20 FE hè G780FXXUAEVK3 è hà ancu qualcosa cum'è 2 GB. Ma vene digià cù a sicurità di Novembre. Perchè stu telefunu hè statu digià liberatu in 2020 è questu cun Androidem 10, questu hè l'ultimu aghjurnamentu maiò di u sistema. Actualizazione Androidà 13 per Galaxy L'A71 vene cun una versione di firmware A715FXXU8DVK1, è era u primu à esse dispunibule in a vicina Polonia. Quì, ancu, ferma nantu à u patch di sicurezza d'ottobre.

Novu telefonu Samsung cù supportu Androidu 13 pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.