Chiudi annunziu

Apple Si dice chì face cambiamenti à a catena di supply per i cumpunenti di l'iPhone in Cina. È invece di furnisce i moduli flash NAND da u fornitore locale YMTC (Yangtse Memory Technologies Co), si dice chì cunsiderà cumprà quelli chips di memoria per futuri iPhones da Samsung.

Sicondu u situ web DigiTimes citatu da u servitore SamMobile sò sti piani per i iPhones "chinesi" chì venenu l'annu prossimu. Apple puderia avè inizialmente previstu di cumprà chips NAND di 128 strati per futuri iPhones da YMTC. Ancu s'è sta suluzione hè tecnologicamente parechje generazioni daretu à quella offerta da Samsung, hè circa un quintu più prezzu. In ogni casu, u giant di u smartphone di Cupertino pare chì luttà per rispettà a regulazione di i Stati Uniti, chì pò esse perchè hà decisu di rimpiazzà YMTC cù Samsung.

YTMC hè attualmente nantu à a lista di i cosiddetti fornitori non verificati di i Stati Uniti per a tecnulugia di memoria, chì significa chì ci sò alcune restrizioni nantu à cumu e cumpagnie americane ponu interagisce è travaglià cù a cumpagnia. Apple forsi ellu voli evitari pussibuli cumplicazioni chì puderanu nasce da a so cuuperazione cun ella. si sò informace U situ web hè currettu, questu seria certamente una bona nutizia per l'affari di memoria di Samsung.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.