Chiudi annunziu

Pensate à i rigali à prezzi accessibili chì vulete dà à qualchissia per Natale? androidu vostru telefunu, ma ùn pudete micca capisce nunda? Nisun prublema, eccu 5 di e nostre idee di rigalu per i pruprietarii di smartphone Androidfinu à 300 CZK.

AlzaPower Onyx 5000mAh

U nostru primu cunsigliu hè u bancu di energia AlzaPower Onyx 5000mAh. A so putenza hè di 10 W, carica finu à dui dispusitivi à u stessu tempu è vanta a tecnulugia Smart IC, chì rileva automaticamente u dispusitivu cunnessu è cura di a distribuzione ottima di l'energia, è ancu di prutezzione di sicurezza 6 volte. Di sicuru, ci hè ancu un indicatore LED di status di bateria. U bancu di energia hè dispunibule in biancu o neru è custa CZK 299 (cum'è parte di a prumuzione in corso di u Black Friday, hè solu CZK 199).

Pudete cumprà u bancu di energia AlzaPower Onyx 5000mAh quì

Display digitale Baseus Dual USB Car Caricatore rapidu 24W Silver

A seconda punta hè u Baseus Digital Display Dual USB Car Charger Car Caricatore rapidu 24W Silver. Havi una putenza di 24 W, duie uscite USB (per quessa pò carricà dui dispusitivi à u stessu tempu), a prutezzione di undervoltage è sopratensione, è u so grande vantaghju hè a so universalità - pò esse usata sia in una vittura cù una tensione di 12. V è, per esempiu, in un camion chì usa una tensione di 24 V. U so altru vantaghju hè a visualizazione di l'infurmazioni chì mostra a tensione attuale di a bateria di a vittura, nantu à a basa di quale hè pussibule di evaluà a so cundizione. Hè vindutu per 279 CZK.

Baseus Digital Display Dual USB caricatore di vittura Car Pudete cumprà Quick Charger 24W Silver quì

SanDisk MicroSDXC 64GB Ultra + adattatore SD

Un altru suggerimentu hè a carta di memoria SanDisk MicroSDXC 64GB Ultra + adattatore SD. Offre una velocità di lettura finu à 120 MB/s è 10 MB/s di scrittura, hè ideale per almacenà video girati in risoluzione Full HD (chì hè sempre u valore preferitu in una gamma di telefoni). Inoltre, si pò vantà di una grande resistenza (sicondu u fabricatore, pò sustene i scossa, l'acqua, a temperatura alta è a radiazione di raghji X). Custa un pocu di più di u nostru limitu stabilitu (CZK 29), ma per questa "carta di memoria" (a marca SanDisk hè cunsiderata unu di i migliori in questu campu) a piccula carica extra hè definitamente vale a pena.

Pudete cumprà a carta di memoria SanDisk MicroSDXC 64GB Ultra + adattatore SD quì

JBL-T110

A penultima punta hè l'auriculare JBL T110. Probabilmente ùn avemu micca bisognu di presentà a cumpagnia JBL, hè unu di i più grandi attori di u mondu in u campu di l'equipaggiu audio, cusì i so prudutti sò una garanzia di qualità, ancu i più economici. L'auriculare in-ear JBL T110 offre una gamma di frequenze di 20-20000 Hz, un trasduttore di 9 mm, un microfonu, un trio di accessori in taglia S, M è L, una lunghezza di cable di 1,2 m è vanta JBL Pure di alta qualità. Bass sound, carattarizatu da bassi profondi. Sò dispunibili in biancu, neru è blu è u so prezzu hè 299 CZK.

Per esempiu, pudete cumprà cuffie JBL T110 quì

Topone Tech JJT896

U nostru ultimu suggerimentu hè qualcosa di assai praticu - u sterilizzatore disinfettante Topone Tech JJT896. Hè fattu in una forma pratica, chì ponu accattà tutte e cose chjuche necessarie per a disinfezione. Di sicuru, hè portable è pudete aduprà per l'articuli di ogni ghjornu cum'è un telefunu, cuffie, chjavi o ghjuvelli. Funziona nantu à u principiu di sterilizazione UV è, sicondu u fabricatore, a so efficienza hè 99,99%. Inoltre, pò ancu esse usatu cum'è un caricatore wireless. Custa 299 CZK (cum'è parte di l'avvenimentu in corso Black Friday, hè solu 99 CZK).

Pudete cumprà u sterilizzatore di disinfezione Topone Tech JJT896 quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.