Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca solu u più grande venditore di smartphone in u mondu. Hè ancu assai implicatu in i sistemi operativi è cù i so sforzi attuali pruvucarà ch'ellu si preoccupa veramente di i so utilizatori. A so implementazione Androidu 13 cù a so propria superstruttura One UI 5.0 hè veramente impressiunanti. Avemu digià più di una decina di mudelli aghjurnati quì, micca solu in a forma di flagships, ma ancu in u casu di a classe media. 

Hè ancu interessante cumu Samsung aghjurnà più è più dispusitivi Android 13 è One UI 5.0 assai prima di u calendariu. In fatti, a cumpagnia spera di compie u lanciu tutale di l'aghjurnamentu in u mondu per tutti i so dispositi supportati prima di l'iniziu di u 2023, in quantu à SamMobile hà revelatu Sally Hyesoon Jeong, vicepresidentu di ricerca è sviluppu di u quadru Android à Samsung Electronics.

V cunversazione ma hà revelatu assai di più, ancu s'è a rivelazione chì a cumpagnia vulete compie u rollout di u novu sistema più tardi questu annu era l'infurmazione più benvenuta. Saria un gran salto in avanti se Samsung puderia veramente furnisce l'aghjurnamentu à tutti i dispositi in ogni paese di u mondu à principiu di u 2023, quandu u so pianu originale si stende à aprile.

Tuttavia, cum'è hè rigularmente indicatu, nimu pò dì di sicuru quandu un particulare dispusitivu riceverà un aghjurnamentu. Ancu se Samsung avia un certu "orariu", ma s'era digià sviatu da questu bè, perchè l'avia superatu da una longa strada. Tuttavia, u fattu chì Samsung pensa ancu à finisce l'aghjurnamentu di questu annu hè una pazzia quandu a so cumpetizione hè appena principiata. Resta à vede s'ellu si pò sguassate, ancu s'è cumu vedemu One UI 5.0 ghjunghje nantu à i novi dispositi quasi ogni ghjornu, pare una scumessa sicura chì u giant coreanu puderia riesce assai bè.

Novu telefonu Samsung cù supportu Androidu 13 pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.