Chiudi annunziu

Parechje persone oghje cumprà smartphones per prufittà di e so grandi capacità di càmera. Per esempiu Galaxy S22 Ultra hà vistu una grande dumanda precisamente per via di a so prestazione eccezziunale di càmera. È e fotocamere continuanu à esse unu di i motivi principali per i quali i cunsumatori compranu un telefunu.

Per utilizà e capacità di a camera in e so applicazioni, i sviluppatori anu aduttatu androidInterfaccia Framework Camera. U primu casu d'utilizazione di stu quadru hè l'implementazione di vista di a camera. Tuttavia, cum'è i dispositi plegabili diventanu più populari, a schermu di vista previa di a camera pò allungà, flip, o rotazione incorrectamente. Quandu s'utilice in un ambiente multi-finestra, l'appiecazione spessu falla.

Per risolve tuttu questu, Google hà avà introduttu una nova funzione chjamata CameraViewfinder chì hà da piglià cura di tutti questi dettagli è dà à i sviluppatori una sperienza di càmera efficiente. Cum'è Google dice in u blog cuntribuzione: "CameraViewfinder hè una nova aghjunta à a libreria Jetpack chì vi permette di implementà rapidamente viste di càmera cù un minimu sforzu".

CameraViewfinder usa un TextureView o un SurfaceView, chì permette à a camera di aghjustà secondu e trasfurmazioni. I trasfurmazioni includenu u rapportu d'aspettu currettu, scala è rotazione. A funzione hè avà pronta per esse aduprata in telefoni flessibili, cambiamenti di cunfigurazione è modalità multi-finestra. Google nota chì l'hà pruvatu nantu à un gran numaru di dispusitivi plegabili.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.