Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu u telefunu in Giappone Galaxy A23 5G. Tuttavia, ùn hè micca listessu cum'è internaziunale versione, chì u giant smartphone coreanu hà lanciatu in l'estiu. Frà altre cose, hà una schermu più chjuca, solu una camera posteriore è un gradu di prutezzione IP68.

Versione giapponese Galaxy L'A23 5G hà un display LCD 5,8-inch cù una risoluzione HD + è un cutout clamshell. Hè alimentatu da u chipset Dimensity 700, chì hè cumplementatu da 4 GB di operativa è 64 GB di memoria interna espansibile.

A camera posteriore unica hà una risoluzione di 50 MPx è pò sparà video in risoluzione Full HD à 30 frames per seconda. A camera frontale hà una risoluzione di 5 MPx è pò registrà video in risoluzione Full HD à 30 fps. Comu digià dettu, u telefuninu vanta a resistenza à l'acqua è a resistenza à a polvera secondu u standard IP68, chì hè assai inusual per un dispositivu mid-range inferiore.

L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali situatu à u latu, NFC, eSIM, jack 3,5 mm è versione Bluetooth 5.2. U telefunu hè alimentatu da una batteria di 4000 mAh chì sustene a carica rapida di 15W. U software hè custruitu nantu Androidcù 12 è a superstruttura One UI 4.1. U so prezzu hè statu stabilitu à ¥ 32 (circa CZK 800).

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.