Chiudi annunziu

Ricertamenti, Google hà fattu sforzi significativi per migliurà u supportu per i dispositi cù grandi schermi, cum'è i telefoni è i tablette flessibili. À questu scopu, aghjurnà una quantità di e so app di Workspace per aghjunghje supportu di drag and drop è supportu cumpletu di u mouse. Puderia ancu esse perchè hè vicinu à liberà a so nova tableta Pixel.

In u so blog per a suite d'applicazioni Workspace, Google hà annunziatu chì l'app Slides supporta avà a capacità di trascinà è abbandunà u testu è l'imaghjini da ellu à altre app. AndroidU. Disk hà ancu ricivutu megliurenze in questa direzzione, chì avà permette di trascinà è sguassate i fugliali in u modu di una sola è doppia finestra. In precedenza, l'applicazione permetteva à l'utilizatori di arrastà è sguassate i fugliali è i cartulari per caricalli à u discu.

Infine, Documents avà ancu sustene cumplettamente u mouse di l'urdinatore. Questu significa chì hè pussibule selezziunà u testu utilizendu un gestu di cliccà è trascinate à manca. Tutte queste caratteristiche introdutte per l'applicazioni Google Workspace sopra citate indicanu chì u giant di u software prepara i so tituli per i so futuri dispositi di grande schermu. Quessi sò u Pixel Tablet è u smartphone plegable Piegà Pixel. U primu dispositivu menzionatu serà lanciatu l'annu prossimu, è Google hà da esse presentatu u sicondu in maghju 2023.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u Tab S8 quì

U più lettu d'oghje

.