Chiudi annunziu

Natale s'avvicina prestu è se sceglite un novu telefuninu, per voi stessu o per qualcunu altru, avete bisognu di una panoramica di i migliori telefoni Samsung sottu 20 000 CZK. L'ultima volta vi avemu purtatu una panoramica di quelli finu à 10 mila CZK, cusì sta volta partemu da stu valore. Cunsiderendu chì i sconti di u Black Friday sò digià in corso, ùn vale a pena aspittà troppu longu, perchè pudete salvà millaie di CZK. 

Samsung Galaxy S20 FE 5G 128GB 

U mischju perfettu di funzioni è innovazioni di u mudellu classicu S20 hè statu purtatu da Samsung in un mudellu aghjurnatu. Galaxy S20 FE 5G. Porta una paleta di culori dinamica è un disignu super-slim, una camera tripla di prima qualità è una mansa di grandi funzioni chì vi farà più faciule per creà cuntenutu per e rete suciale, vlogging è fotografia. U splendidu display 6,5" FHD Infinity-O si stende da un bordu à l'altru, cusì ùn sarete micca distrattu da una lunetta super-slim è un picculu foru per a lente di a camera. A freccia di rinfrescamentu di 120Hz hè una guaranzia di una risposta sensibile è soprattuttu rapida di u toccu quandu scorri o toccu u screnu di u telefunu. 12 Mpx ultra-wide-angle, 12 Mpx wide-angle è 8 Mpx zoom otticu cù un teleobiettivo sò un grande equipamentu, è ci hè ancu una camera frontale 32 Mpx. U prezzu attuale di u Black Friday hè CZK 10.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S20 FE 5G 128GB quì 

Samsung Galaxy A53 5G 256 GB 

Prufittate di dettagli vivi nantu à u screnu FHD + Super AMOLED. Prufittate finu à 6,5 nits di luminosità cù l'espansiva display Infinity-O da 800 ​​inch, mentre riduce a luce blu cù Eye Comfort Shield. Ottene immagini più nitide è più nitide cù a camera OIS 64MP, allargate u vostru angolo di vista cù a camera ultra-larga, aghjustate u focu cù a camera di prufundità è ingrandisce i dettagli cù u sensore macro. L'intelligenza artificiale avanzata di Photo Remaster aumenta automaticamente e vostre foto, chì vi permette di sparte e vostre imagine istantaneamente. Batteria 5mAh per più streaming, spartera, ghjoculi è più. Cù l'opzione di ricuperà rapidamente l'energia utilizendu una carica super-rapida di 000W è un modu di salvezza adattativu per aumentà a vita generale di a bateria, in più, in a variante di memoria 25GB. U prezzu hè CZK 256.

Samsung Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G 256GB quì

Samsung Galaxy S21FE 5G 

Galaxy U S21 FE 5G vi divertirà cù u so design super slim, supportu di rete 5G è brillanti display AMOLED 6,4X Dinamicu di 2" cù freccia di rinfrescante Super Smooth 120Hz, chì guarantisci una risposta liscia è, sopratuttu, veloce quandu toccu u screnu. Cusì pudete gode di fighjà u vostru cuntenutu preferitu senza stuttering o rallentà. Inoltre, u dispositivu mobile ospita un putente processore Qualcomm Snapdragon 888, cù quale pudete mantene un altu ritmu di travagliu è gode di un divertimentu multimediale indisturbati. È u trio di lenti di camera posteriore prufessiunali catturà i mumenti impurtanti di a vostra vita in modu straordinariu. Quessi sò 12MPx ultra-wide-angle, 12MPx wide-angle è 8MPx teleobiettivi. U prezzu hè CZK 15, in u casu di a versione 256GB, CZK 17.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S21 FE 5G quì

Samsung Galaxy Da Flip3 5G 128GB 

Sguardu futuristicu Galaxy Z Flip3 5G hè arricchitu cù culori currispondenti, cù quale pudete sprime u vostru stile è elevà u vostru aspettu di ogni ghjornu. Sia chì avete una settimana di travagliu o stendu cù l'amichi, u disignu eleganti di u telefunu Samsung Galaxy Z Flip3 5G vi cumplementà perfettamente. Prufittate di a fluidità infinita di scorrimentu, ghjoculi è video. U display Infinity Flex di 6,7" vanta una freccia di rinfrescante di 120 Hz, chì si adatta ancu automaticamente à u cuntenutu chì si vede. A tecnulugia Dynamic AMOLED 2X sviluppata apposta hà da cura di i culori vivi è brillanti. Samsung Galaxy U Z Flip3 5G offre solu una grande stampa in ogni aspettu. Galaxy Z Flip hè dispunibule à un prezzu speciale di CZK 18, in tutte e varianti di culore.

Galaxy Pudete cumprà da Flip3 quì

Galaxy S22 128 GB 

U disignu minimalista di moda, a compattezza è a cornice metallica ultra-sottile piaceranu l'ochju di ogni estetu. Scopre un telefunu cù un generoso display Infinity-O AMOLED 2X, chì offre una qualità d'imagine fantastica cù una splusione di culori, dettagli raffinati è cuntrastu eccellente. Questu hè u mudellu più prezzu di a prima linea di u fabricatore. Un processore 4nm di prima qualità cù un chip graficu avanzatu è l'architettura RDNA 2 da AMD cura un rendimentu veloce è fluidu. Inseme cù a freccia di rinfrescante super liscia di 48-120 Hz, trasformerà a vostra sperienza di ghjocu in una sperienza di ghjocu indimenticabile. Catturà i mumenti di a vita cù l'aiutu di un trio di fotocamere prufessiunali è una lente frontale mejorata in a megliu qualità pussibule. Quessi sò 12MPx ultra-wide-angle, 50MPx grand-angle principale, 10MPx teleobiettivo è camera frontale 10MPx. U prezzu hè CZK 19.

Galaxy Pudete cumprà u S22 128 GB quì

U più lettu d'oghje

.