Chiudi annunziu

Sicondu alcune voci, u 2023 serà l'annu di i telefoni intelligenti plegabili è laptops. I piani di Samsung in questa zona per l'annu prossimu ùn sò micca sanu sanu chjaru, ma da e manifestazioni precedenti da a so divisione di visualizazione Samsung Display, hè chjaru chì hà sperimentatu a tecnulugia di visualizazione flessibile applicata à diversi fatturi di forma, cumpresi i laptops. Avà, pare ch'ellu hè stata cuncessa una altra patente per un disignu di laptop plegable.

Notebook plegable pari esattamente cumu imaginemu un tali dispositivu: hà un grande schermu flexible chì pò esse curvatu à mezu, cum'è un puzzle. Galaxy Da Fold4 quandu si usa in modu Flex. A parte inferiore di a visualizazione pò accoglie un teclatu virtuale è un trackpad, mentri a so mità superiore, verticale, hè riservata per vede u cuntenutu.

Stu cuncettu patentatu di cuncepimentu hè sorprendentemente simili à u disignu di u dispusitivu Galaxy U Book Fold 17 chì Samsung hà svelatu à SID 2021. Tuttavia, stu disignu patentatu pare avè un rapportu d'aspettu più strettu di u dispusitivu, facendu chì pareva grande. Galaxy Da Fold4. In ogni casu, vale a pena nutà chì mentre sta patente hè stata publicata sta settimana, hè stata presuntamente presentata parechji anni fà. Allora questa hè una idea chì Samsung hà avutu in u so capu per qualchì tempu.

In quantu à u cuncettu stessu di un laptop flexible, stu disignu prufittà figurativamente da a so flessibilità. U fondu di a visualizazione puderia trasfurmà in praticamenti qualsiasi strumentu, da tastiere virtuale à altri tipi di dispositi di input, palette di culori per app di editazione di foto, o buttuni è pomi per software di creazione di musica.

Sona bè, ma a quistione hè s'ellu seria pratica. Apple pruvò qualcosa di simile, anche se in una scala assai più limitata, cù toccu bars in u MacBook, ma eventualmente rinunziò, rendendu chì i tasti di funzione fisica è i hotkeys eranu più pratichi è utili per l'utilizatori prufessiunali.

Tuttavia, Samsung pò vulerà dimustrà chì pò applicà a so tecnulugia di visualizazione flessibile di punta à parechji fatturi di forma, cusì un laptop puderia esse a so "prossima grande cosa" in questa zona. O forse sarà scrolling telefonu? Cume sarà à a fine, pudemu vede prestu.

U più lettu d'oghje

.