Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu chì porta Voice Focus à più telefoni di gamma media. A funzione hà debuttatu nantu à u smartphone in marzu di questu annu Galaxy F23 5G è allargatu à mudelli un mesi dopu Galaxy M33 5G a Galaxy M53 5G. Avà vene à i telefoni di serie Galaxy A.

U giant coreanu porta a funzione Voice Focus à i telefoni cù l'aghjurnamentu One UI 5.0 Galaxy A33 5G, Galaxy A53 5G a Galaxy A73 5G. A funzione aumenta a qualità di voce durante e chjama à i dui lati, cusì u sonu hè più chjaru sia per u chjamante sia per l'ascoltatore. Face questu filtrà u rumore di fondo è aumentendu e frequenze di voce. A cosa bella hè chì funziona ancu cù l'applicazioni populari di video è chjama di voce cum'è Google Meet, Microsoft Teams, WhatsApp è Zoom.

A funzione hè attualmente implementata per l'utilizatori Galaxy A33 5G, Galaxy A53 5G a Galaxy A73 5G in India. Ùn hè micca cunnisciutu à u mumentu quandu l'altri mercati u vederanu. Ancu più telefuni di gamma media puderia uttene in u futuru.

Samsung hà prumessu di aghjurnà cù una versione stabile di u Androidper 13 superstrutture One UI 5.0 in uscita per i telefoni citati di a serie Galaxy È u liberarà in dicembre, ma l'hà fattu digià questu mese. Hè partutu sta settimana sentech'ellu spera à boot Androidu 13/One UI 5.0 serà cumpletu da a fine di questu annu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.