Chiudi annunziu

Dopu parechje settimane di teste di a versione beta di u Androidà 13 superstrutture in uscita Unu UI 5.0 nantu à i smartphones plegabili di l'annu passatu Galaxy Z Fold3 è Z Flip3 Samsung hà liberatu a so versione stabile per i tester beta in India. È ghjustu avà hà cuminciatu à liberà in Europa.

Aghjurnate cù a versione stabile Androidu 13/One UI 5.0 pro Galaxy Z Fold3 è Z Flip3 portanu a versione di firmware F926BXXU2DVK3, rispettivamente F711BXXU3DVK3. Include u patch di sicurezza di nuvembre.

Aghjurnà cù Androidem 13/One UI 5.0 porta, frà altre cose, megliu opzioni per persunalizà l'interfaccia d'utilizatore, widgets impilati, icone più grandi per notificazioni, animazioni più fluide o una nova applicazione Modi è rutini. Tutte l'applicazioni native di Samsung sò ancu migliurate.

Samsung hà inizialmente previstu di compie u rollout Androidu 13/One UI 5.0 da a primavera di l'annu prossimu, ma sta settimana da a bocca di u vicepresidentu di ricerca è sviluppu di u quadru Android partì sentech'ellu ci vulia à fà à a fine di st'annu. Questu hè certamente un pianu assai ambiziosu, datu a rapidità cù quale hà liberatu l'aghjurnamentu pertinenti à un dispositivu dopu à l'altru in l'ultime settimane, ma ùn ci pare micca cumplettamente "sparatu".

Novu telefonu Samsung cù supportu Androidu 13 pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.