Chiudi annunziu

Mentre a dumanda per l'iPhone 14 Pro hè literalmente grande, Apple recentemente durante a vostra chjama hà revelatu nantu à i risultati di u Q3 2022 chì puderia affruntà i prublemi di a catena di supply durante a stagione di vacanze (Natale). Dopu tuttu, hè accadutu un pocu tempu più longu, chì hà infurmatu stampa di stampa. Avà, a situazione s'aggrava postu chì a cumpagnia affruntà prublemi ancu più grande di ciò chì hà anticipatu, postu chì ci sò stati rapporti di greve massive in una di e fabbriche induve u so equipamentu più impurtante hè assemblatu - iPhone. 

Per esse ghjustu, ancu Samsung hà affruntatu dopu à u lanciu di a serie Galaxy S22 sottumettendu u mercatu cum'è a dumanda superava e so aspettative. Ma ùn hà micca avutu u tippu di prublemi chì si stanu oramai Apple, perchè Samsung ùn pudia micca seguità. In ogni casu, a cumpagnia americana hè oghji perseguita per a ricunniscenza di un colpu più grande, chì ùn hè praticamente incapace di influenzà direttamente in un altru modu ch'è da diversificà a catena di supply chain è a produzzione stessu, chì hè un colpu veramente longu.

Sicondu parechji rapporti, l'impiegati di a fabbrica Foxconn in Zhengzhou, Cina, protestanu per via di salari inghjusti è cundizioni di travagliu periculose. Parechji video mostranu scontri trà i travagliadori mascherati è a polizia. Migliaia di elli si sò riuniti davanti à l'ostelli è si sò scontrati cù u persunale di sicurezza di a fabbrica, rompendu finestre è sistemi di càmera.

Foxconn hà annunziatu per i posti di travagliu vacanti in tutta a Cina è hà dichjaratu chì pagaria i travagliadori CNY 25 (circa $ 000) per dui mesi di u so travagliu. Siccomu migghiara di travagliadori di tuttu u paese ghjunghjenu à a fabbrica, a cumpagnia hà dettu chì i travagliadori duveranu travaglià quattru mesi per riceve stu salariu. À u listessu tempu, assai persone abbandunonu u so travagliu regulare per andà in a fabbrica di l'iPhone.

Intantu, a Cina hà impostu blocchi stretti in Zhengzhou postu chì u paese raporta un numeru più altu di casi freschi di COVID-19. Milioni di persone sò stati cunfinati à e so case o dormitori di fabbrica. Just prima di questu Apple hà avvistatu in un comunicatu di stampa - chì a serie iPhone 14 avarà prublemi cù a so mancanza di fornitura in u 4u trimestre di u 2022, chì pone una seria minaccia per a vendita di Natale, è chì, per via, hè avà cunfirmata. L'ultimu quartu di l'annu hè u più forte, è Apple Ci hà da piglià assai battiti s'ellu ùn pò micca copre l'interessu in l'iPhone 14 Pro è 14 Pro Max in particulare. Quale hè chjaramente ghjucà questu? Samsung di sicuru.

Quandu unu soffre, l'altru guadagna 

Sta situazione cù Apple puderia logicamente esse assai benefica per Samsung. Ùn vulete micca aspittà iPhone? Cumprate un telefunu Galaxy! A cumpagnia hà digià cuminciatu à offre sconti profondi nantu à quasi tutti i so prudutti populari, cumprese una gamma, cum'è parte di a so vendita di Black Friday. Galaxy S22, Galaxy Da Flip4, Galaxy Da Fold4, Galaxy Watch5, tablette, smart TV, etc. Apple ùn furnisce micca sconti, offre solu un voucher per a prossima compra nantu à i vechji generazioni d'iPhone (in quantu à i mudelli selezziunati Apple Watch, AirPods, iPads è Mac).

Samsung hè ancu preparatu per lancià una seria Galaxy S23 principiu di l'annu prossimu. Hè previstu di migliurà a luminosità di u screnu, a qualità di a camera, a putenza di l'informatica è a connettività, mentre migliurà l'efficienza energetica cù a vita di a bateria. A cumpagnia puderia ancu allineà Galaxy S23 per portà una cunnessione satellitare simili à quella in l'iPhone 14. È s'ellu serà Apple ancora soffrenu, Samsung vi chjaramente prufittu. Serà ancu riflessu in e statistiche di vendita à a fine di l'annu, quandu i numeri d'Apple ùn pareranu micca bè è e so azzioni volaranu, mentre chì Samsung consolidarà a so pusizioni cum'è u primu venditore di smartphone in u mondu.

telefoni Samsung Galaxy cumprà quì

Apple Pudete cumprà iPhones quì

U più lettu d'oghje

.