Chiudi annunziu

A fabricazione di l'iPhone richiede una cumminazione di parechji fornituri chì furnisce Apple cù diverse parti. Quandu si tratta di display, Samsung Display hè u principale fornitore di display OLED per iPhone postu chì u giant smartphone di Cupertino hà cambiatu à i pannelli OLED. È avà, cum'è u situ web scrive L'Elec, A divisione di visualizazione di Samsung hè prevista per furnisce per a gamma iPhone 14 più di u 70% di i pannelli OLED.

Sicondu u situ web The Elec si Apple quist'annu per a serie iPhone 14 hà urdinatu più di 120 milioni di pannelli OLED. Di questi, circa 80 milioni di pannelli sò da esse furniti da Samsung Display. Altri fornitori Apple, cum'è LG Display è BOE, si dicenu chì furniscenu 20, rispettivamente 6 milioni di pannelli.

Samsung hà un vantaghju annantu à l'altri fornitori di visualizazione perchè LG Display furnisce una visualizazione LTPS solu per u mudellu di basa iPhone 14 è LTPO display per u mudellu iPhone 14 Per Max. BOE allora furnisce schermi solu per u mudellu di basa iPhone 14. A divisione Samsung, invece, furnisce pannelli per tutti i mudelli (vale à dì, fora di quelli citati, ancu per iPhone 14 Plus a iPhone 14 Pro). Dunque, hè a so versatilità chì li permette di batte l'altri fornituri d'Apple.

U situ nota chì circa 60 di i 80 milioni di pannelli urdinati da Samsung seranu usati per mudelli high-end. iPhone 14 Per a iPhone 14 Per Max. Un altru mutivu perchè Samsung hè diventatu u principale fornitore di display OLED per Apple, hè chì a divisione di visualizazione di LG hè attualmente affruntata da prublemi di produzzione.

Apple Pudete cumprà iPhones quì

U più lettu d'oghje

.