Chiudi annunziu

Eppuru Android 13 hè sbarcatu prima nantu à i telefoni Google, ùn hè più dispunibule solu per elli. Dopu avè pruvatu beta u sistema cù a superstruttura One UI 5.0, hè prestu prestu in i dispositi Samsung. Prima hà publicatu per a prima serie Galaxy S22 è avà cuntinueghja cù a classe media è tablette. Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à One UI 5.0 di Samsung. 

Cosa hè Samsung One UI 5.0? 

One UI hè a suite di persunalizazione di Samsung per Android, vale à dì u so aspettu software. Dapoi l'intruduzione di One UI in 2018, ogni versione numerata Androidu hà ancu ricevutu una grande aghjurnazione One UI. Una UI 1 hè stata basata Androidu 9, l'aghjurnamentu di One UI 2 hè stata basatu annantu Androidà 10 è cusì. Allora One UI 5 hè logicamente basatu Androidin u 13

L'aghjurnamentu hè avà dispunibule nantu à parechji telefoni Samsung, cumprese a gamma Galaxy S22, Galaxy S21 è oltre, cù più dispusitivi chì u riceveranu in e prossime settimane è mesi, ancu s'ellu Samsung vole probabilmente lancià l'aghjurnamentu à tutti i so mudelli supportati à a fine di u 2022.

News One UI 5.0 

As Android 13 porta a so propria nutizia è ancu a so superstruttura Samsung. Ma ùn ci hè nimu chì sà quantu, perchè si tratta principalmente di ottimisazione, chì a cumpagnia hà veramente successu in questu annu. Samsung One UI 5.0 hè basatu nantu Androidu 13 è cuntene tutte e so notizie à livellu di sistema. Android 13 hè una aghjurnazione ligera, dunque ùn aspettate micca chì One UI 5.0 rivoluziona completamente a manera di interagisce cù u vostru telefunu o tableta. 

Android 13 vene cun cambiamenti cum'è una nova permissione di notificazione chì vi permette di accettà e notificazioni per app individuali, novi paràmetri di lingua chì vi permettenu di cambià e lingue in cui aduprate l'app, ecc. caratteristiche. Quessi sò i più grandi, perchè di sicuru ci hè assai, assai più nutizie è pudete truvà in a descrizzione di l'aghjurnamentu.

Cambiamenti di designu di notificazione 

Hè un tweak minore, ma probabilmente unu di i primi chì avete nutatu. U pannellu di notificazioni pare un pocu sfarente è l'icone di l'app sò più grande è più culurite, chì duverebbe aiutà à vede in un sguardu ciò chì notificazioni sò venuti è da quali app. 

Chjama di testu Bixby 

L'utilizatori di u telefunu Galaxy ponu lascià Bixby risponde à e chjama per elli è appariscerà nantu à u screnu informace circa ciò chì u chjamante dice. Questa funzione hè attualmente esclusiva per i telefoni Samsung cù One UI 5.0 in Corea, è resta da vede s'ellu a vedemu mai quì. 

Modi è rutini 

I modi sò più o menu listessi cum'è e rutine Bixby, salvu ch'elli ponu esse attivati ​​automaticamente quandu i criteri stabiliti sò scontri, o manualmente quandu sapete chì vulete invucà unu. Per esempiu, pudete cunfigurà u modu di eserciziu per silenziu e notificazioni è apre Spotify quandu u vostru telefunu Galaxy scopreranu chì vo avete travagliatu. Ma postu chì questu hè un modu piuttostu chè una rutina, pudete ancu eseguisce i paràmetri manualmente prima di furmazione.

Personalizà u screnu di serratura 

Nantu à u screnu di serratura, pudete cambià u stilu di u clock, a manera di visualizazione di e notificazioni, aghjustà e scorciatoie, è di sicuru cambià u wallpaper di u screnu di serratura. Per apre l'editore di schermu, basta à tene u to dito nantu à u screnu chjusu.

Novi wallpapers 

A selezzione di sfondi varieghja da u dispositivu à u dispositivu, ma cù One UI 5.0, tutti i telefoni venenu cù una mansa di novi sfondi preinstallati sottu à l'intestazione Grafica è Culori. Sò abbastanza basi, ma i telefoni Samsung tendenu à avè menu wallpapers predeterminati cà i dispositi di l'altri fabricatori, cusì ogni migliuramentu hè benvenutu. Questu hè precisamente per via di a persunalizazione di u screnu di serratura. 

Temi più culuriti 

Samsung offre temi dinamichi in stile Material You da One UI 4.1, induve puderete sceglie trà trè variazioni basate nantu à u wallpaper o un tema unicu chì hà fattu i culori accentu di l'UI principalmente blu. L'opzioni varienu da u wallpaper, ma in One UI 5.0 vi vede finu à 16 opzioni dinamiche basate nantu à u wallpaper è 12 temi statici in una gamma di culori, cumprese quattru opzioni bi-tonu. Inoltre, quandu applicate un tema à l'icone di l'app, serà applicatu à tutte l'applicazioni chì supportanu l'icone tematiche, micca solu l'applicazioni di Samsung.

Widgets 

Ancu prima di a liberazione di One UI 5.0, pudete stack widgets di a stessa dimensione per risparmià spaziu. Ma l'aghjurnamentu porta un cambiamentu intelligente. Per creà pacchetti di widget avà, trascinate i widget di u screnu in casa sopra l'altru. Auparavant, il s'agissait d'un processus plus compliqué qui consistait à manipuler les menus. 

Chjamate a persunalizazione di u fondu 

Pudete avà stabilisce culori di fondo persunalizati per ogni cuntattu chì serà affissatu quandu vi chjamanu da quellu numeru. Hè un picculu cambiamentu, ma pò fà più faciule per ricunnosce un chjamante in un sguardu. 

Novi gesti multitasking in Labs 

One UI 5.0 introduce parechji novi gesti di navigazione chì sò particularmente utili nantu à i dispositi di grande schermu cum'è Galaxy Da Fold4. Unu permette di scaccià da u fondu di u screnu cù dui dita per entre in u modu di schermu divisu, l'altru permette di svià da unu di i cantoni superiori di u screnu per apre l'app chì stai aduprate in una vista di finestra flottante. . Tuttavia, avete bisognu di attivà questi gesti in a sezione Estensione di funzione -> Labs.

Camera nutizie 

Ci hè uni pochi di megliurenze à a Camera, u Modu Pro hà avà a capacità di visualizà un istogramma per aiutà à aghjustà a luminosità, in più truverete un icona d'aiutu. Fornisce cunsiglii nantu à cumu utilizà tutti questi paràmetri è sliders megliu. Pudete ancu aghjunghje una filigrana à e vostre foto cù u vostru propiu testu. 

OCR è azioni cuntestuali 

L'OCR permette à u vostru telefunu di "leghje" u testu da l'imaghjini o a vita reale è cunvertisce in testu chì pudete copià è incollà. In u casu di l'indirizzi web, numeri di telefunu è simili, pudete ancu edità immediatamente u testu. Per esempiu, toccu un numeru di telefunu chì avete pigliatu una foto è avete in l'app Galleria vi permetterà di chjamà quellu numeru direttamente senza avè da inserisce manualmente in l'app Phone.

Quandu u mo telefunu uttene One UI 5.0? 

Una UI 5.0 hà cuminciatu à pruvà in beta à u principiu d'aostu è in a serie Galaxy U S22 hà cuminciatu à ghjunghje fermamente in uttrovi. Dapoi hè apparsu in un numeru di altri dispusitivi Samsung, cumpresi u Galaxy S21, Galaxy A53 o tablette Galaxy Tab S8. Ancu s'è avemu avutu un certu pianu per cumu a cumpagnia liberaria l'aghjurnamentu, hè stata completamente sbattuta da u lanciamentu puntuale di più è più mudelli, per quessa ùn pò micca esse affidatu. Ma tuttu indica chì i mudelli di telefoni è tablette chì anu nantu Android 13 è One UI 5.0 pretendenu, riceveranu l'aghjurnamentu prima di a fine di l'annu. Pudete truvà una panoramica di quali mudelli di telefunu è tableta anu digià One UI 5.0 quì sottu, ma tenete in mente chì a lista hè aghjurnata ogni ghjornu è per quessa ùn pò esse micca aghjurnata.

  • Cunsigliu Galaxy S22  
  • Cunsigliu Galaxy S21 (senza mudellu S21 FE) 
  • Cunsigliu Galaxy S20 (senza mudellu S20 FE) 
  • Galaxy Nota 20 / Nota 20 Ultra  
  • Galaxy A53 5G  
  • Galaxy A33 5G  
  • Galaxy Z-Flip4  
  • Galaxy Z Fold 4  
  • Galaxy A73 5G  
  • Cunsigliu Galaxy Tabulazione S8 
  • Galaxy XCover 6 Pro 
  • Galaxy M52 5G 
  • Galaxy M32 5G 
  • Galaxy Z Fold 3 
  • Galaxy Z-Flip3 
  • Galaxy Nota 10 Lite
  • Galaxy S21FE
  • Galaxy S20FE
  • Galaxy A71
  • Cunsigliu Galaxy Tabulazione S7
  • Galaxy A52
  • Galaxy F62
  • Galaxy ZFlip 5G

Cumu aghjurnà a versione Androidua One UI nantu à i telefoni smartphones Samsung  

  • Apri lu Settings 
  • sceglie Actualizazione di u software 
  • Sceglite Scaricate è installate 
  • Se una nova aghjurnazione hè dispunibule, u prucessu di stallazione principia.  
  • Configurate per scaricà l'aghjurnamenti automaticamente in u futuru Scaricamentu automaticu nantu à Wi-Fi cum'è nantu.

Sè u vostru dispusitivu Android 13 è One UI 5.0 ùn sustene micca, forse hè u tempu perfettu per circà qualcosa di novu. Ci hè una gamma abbastanza larga per sceglie in parechji intervalli di prezzu. Dopu tuttu, Samsung s'hè impegnatu à furnisce 4 anni d'aghjurnamenti di software è 5 anni d'aghjurnamenti di sicurità à tutti i dispositi appena liberati. In questu modu, u vostru novu dispositivu vi durà assai tempu, perchè nisun altru fabricatore pò vantà di supportu simili, mancu Google stessu.

Telefoni Samsung suppurtatu Androidu 13 è One UI 5.0 pò esse acquistatu quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.