Chiudi annunziu

A Natale hè sempre à un mese, ma ci sò quelli trà noi chì ùn ponu aspittà ancu avà. Sè cadete in stu gruppu, pudete apprezzà i nostri cunsiglii di ghjocu tematichi di Natale oghje per aiutà à accurtà l'attesa di u ghjornu di Natale.

Spazzatrice di Natale

Da u tempu à u tempu avemu bisognu di spegne cun un ghjocu veramente simplice chì ùn face micca richieste extra à i nostri circuiti cerebrali. Christmas Sweeper hè solu un tali ghjocu, in quale u vostru compitu serà di spustà è cunnette i cookies di Natale, dolci è simboli di Natale. Di sicuru, a difficultà aumenterà cù u tempu, è più megliu fate, più opzioni avete da rinnuvà a vostra casa virtuale per Natale.

Scaricate nantu à Google Play

Solitaire di Natale

Sè amate u bonu Solitaire anticu, pudete pruvà à ghjucà à un ghjocu chjamatu Solitaire di Natale. U popular ghjocu di carte in a versione di Natale hà più di 75 livelli, l'ambiente di ghjocu evoca un Natale magicu è un paisaghju invernale nevoso. Durante u ghjocu, pudete sbloccare gradualmente carte novi è interessanti è spiegà gradualmente u mondu circundante.

Scaricate nantu à Google Play

Room Escape Game - Vacanze di Natale

Se ti piace i ghjochi di fuga, pudete ancu divertisce u ghjocu di fuga di stanza - Vacanze di Natale. Stu ghjocu di fuga rilassante hè in u spiritu di Natale, cù assai livelli divertenti per mantenevi occupatu è in quale pudete guadagnà assai ricumpensa tentativu. In casu chì ùn sapete micca ciò chì fà, averete aiutu à a vostra dispusizione.

Scaricate nantu à Google Play

Stagioni Angry Birds

Se ti piace Angry Birds, duvete certamente ghjucà à Angry Birds Seasons micca solu intornu à e vacanze. Cum'è u nome suggerisce, stu tìtulu vi permette di ghjucà à i vechji Angry Birds in u sfondate di e vacanze attuali - avà, sicuru, hè Natale è a stagione invernale.

Scaricate nantu à Google Play

Bubble Blast Holiday

À a fine, faremu un'altra pausa di Natale - u titulu Bubble Blast Holiday. In una interfaccia d'utilizatore simplice è disordinata, decorata in culori di Natale, stai aspittendu u tradiziunale "abbattimentu" di l'uggetti, mentre duvete pruvà à caccià quanti più pussibule in una sola mossa. U ghjocu offre un gran numaru di livelli è diversi modi di ghjocu.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.