Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à lancià una nova aghjurnazione à a so gamma di smartwatches Galaxy Watch5. Si porta u patch di sicurità nuvembre è u novu Ball watch face à elli.

Novu aghjurnamentu per Galaxy Watch5 a Watch5 Pro porta a versione di firmware R920XXU1AVK7 è era u primu à ghjunghje in Corea di u Sud è in l'Olanda. Duverebbe espansione in più paesi in i ghjorni à vene. A so dimensione hè pocu più di 500 MB.

In più di u patch di sicurezza di nuvembre è di a stabilità "obligatorie", senza specificazione è di e migliorie di rendiment, l'aghjurnamentu porta un novu quadrante Ball watch chì piacerà tutti i fan di football. Li permette di sustene a so squadra preferita à a Copa Mondiale FIFA 2022, chì si svolge in Qatar (senza a participazione ceca, di sicuru), utilizendu a bandiera di quella squadra cum'è u fondu di a faccia di l'orologio.

Cum'è sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione sia direttamente nantu à u watch (Settings → Software Update → Download and Install) o à u telefunu via l'applicazione Galaxy Wearcapace (Watch Settings → Watch Update Software → Scaricate è Installa).

Orologi Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.