Chiudi annunziu

Ancu s'ellu pò esse cusì à u primu sguardu, l'applicazione FamiGuard Pro ùn hè micca di stalking, ma di u cuntrollu parentale più intuitivu è affidabile. Vi dà un cuntrollu tutale di l'attività è l'abitudini di i vostri figlioli cù i so smartphones. 

Cusì, l'applicazione offre principalmente u bluccatu di l'applicazioni è di i siti web, a gestione di u tempu di u screnu, a pussibilità di piglià una screenshot remota, stabilisce una geofence è ancu di seguità a situazione di u dispusitivu in tempu reale. Cusì hè All-In-One Tracking App più per a prutezzione chè per l'abusu da u seguimentu, ancu s'ellu hè un tema abbastanza grande. Questu hè principalmente per a sicurità.

FamiGuard Pro per Android pò seguità più di 30 app è a so attività, cumpresa a più grande piattaforma di cumunicazione in u mondu, chì hè WhatsApp, ma ancu Snapchat, Facebook, Messenger, Instagram, Messages, Line, Telegram, Viber, è ancu Tinder, etc. cunversazione è trascinanu cunsequenze. L'impurtante hè chì fate cusì senza sapè. Ma ci sò più usi. 

Di sicuru, pudete ancu monitorà remotamente u dispusitivu stessu, cusì sapete induve hè quandu è s'ellu hè veramente ghjuntu à a scola, a casa, u club di hobby, etc. Crossing a fence geugrafica significa chì riceverete automaticamente una notificazione. À u listessu tempu, ùn ci hè micca bisognu di arradicà u dispusitivu cumplicatu, perchè aduprà u titulu hè assai faciule. 

Control remoto di i telefoni di destinazione 

A funzione di cuntrollu remoto furnisce un modu più intelligente per fighjà u modalità incognito. Stu principarmenti custituisci di a capacità à nutari chiama telefonu, induve vi pò arregistrà a voce di i dui partiti in tempu reale. In ogni casu, fora di piglià una screenshot, pudete ancu piglià secremente ritratti cù a camera principale. Solu bisognu di piglià trè passi per stallà è stallà a piattaforma. Perchè l'interfaccia hè user-friendly è simplice à u stessu tempu, pudete fà in cinque minuti. 

1. Firma - Accedi à FamiGuard Pro cù u vostru indirizzu email, compie a vostra compra è attivate u pruduttu. Una volta vi compie u prucessu di compra, vi riceverete un ligame download: an.famiguardapp.com

FamiGuard 10

2. Installa lu applicazione nantu à u dispusitivu di destinazione (l'icona di l'applicazione hè oculata nantu à u screnu in casa di u telefunu di destinazione).

Figura 1
Figura 2

3. Se tuttu hè stallatu bè, cliccate nant'à u "Verificate l'installazione". Stu vi ligà u dispusitivu di mira à u vostru contu nanu. A pagina attuale saltà à u pannellu web induve pudete verificà tutti i schedari. Allora vi ponu principiatu surviglianza u dispusitivu remotely. Se ùn pudete micca installà l'app cù successu, cuntattate u squadra di supportu.

Figura 3

Dopu à quessa, pudete vede l'attività di u dispusitivu di destinazione da u panel cuntrollu di l'ambiente web. Hè ancu vale a pena aghjunghje chì i dati sò guardati sottu u vostru contu, induve hè criptatu in modu chì solu pudete accede. Ma l'applicazione ùn pò esse stallata remotamente in u dispusitivu monitored, cusì avete sempre bisognu di avè un accessu fisicu à questu, è hè cumpatibile cù tutti i telefoni cum'è Samsung, Google, Huawei, LG, Xiaomi, OnePlus è altri. Ùn hè micca tantu nantu à u dispusitivu cum'è u sistema quandu hè supportatu Android 4.0 à l'attuale Android 13. Siete quantunque infurmati quì : Ùn aduprate micca u pruduttu per attività illegali.

Cumu seguità i missaghji WhatsApp di qualcunu 

si voli traccia solu i missaghji WhatsApp di qualcunu, pudete aduprà FamiGuard per WhatsApp, chì hè più prezzu di altre soluzioni. Permette di monitorà remotamente è cuntrullà i dati, cumpresi chats, calls, voice messages and files. Pudete ancu ricuperà chats è fugliali sguassati è sincronizà dati è chjama in tempu reale. Inoltre, ùn ci hè bisognu di un altru contu WhatsApp, cusì pudete travaglià in modu anonimu cumpletu. Allora chì face u strumentu?

  • Monitora è cuntrolla remotamente tutti i dati
  • Ripristina i chats è i fugliali eliminati
  • Sincronizza dati è chjama in diretta in tempu reale
  • Ùn ci hè bisognu di avè un contu WhatsApp o login
  • Funziona in modu completamente anonimu

Pudete equipà u vostru zitellu cù un tracker, pudete seguità per mezu di strumenti nativi Androidu o l'estensione di u fabricatore di u telefuninu, ma FamiGuard Pro hà u vantaghju di esse anonimu è offre assai di più. Se in l'applicazioni native pudete seguità solu u locu di u dispusitivu, pudete ancu stabilisce notifiche quì, è hè precisamente in l'aghjunzione di u seguimentu di l'applicazioni date chì si trova u valore aghjuntu chjaru. Inoltre, hè generalmente più prezzu di u hardware di seguimentu, chì pò ancu esse facilmente scurdatu in casa. Cumu stabilisce tuttu è cumu si travaglia pò esse truvatu in YouTube canale di produttu.

Prezzu è stallazione 

Hè da dì chì ancu custa qualcosa. Ma certamenti ùn vi arruvinà micca. Hè principarmenti nantu à quale pianu sceglite, quandu pudete monitorà u dispusitivu partendu da $ 0,27 per ghjornu (circa CZK 6,50). Per esempiu, u seguimentu di l'attività di WhatsApp costa $ 19,95 per mese, ma se optate per un abbonamentu annuale, hè digià $ 7,49 per mese. Tracking Android u dispusitivu poi custa $ 29,95 per mese, ma cù un abbunamentu annuali vi pagari solu $ 8,33 per mese.

U più lettu d'oghje

.