Chiudi annunziu

U Natale hè guasi quì è alcuni di voi pò esse cucini i cookies di Natale per a prima volta. Ùn importa micca u tipu di pasticceria di Natale chì decide, certamenti truverete applicazioni chì vi ponu aiutà cù a panificazione.

Varení.cz

Ùn vi lasciate micca ingannatu da u nome - in l'applicazione Varení.cz truverete ancu ricette per a panificazione, micca solu i biscotti tradiziunali di Natale, ma ancu i dolci menu cumuni. L'applicazione offre a pussibilità di u funziunamentu offline, hè cumplettamente gratuitu, è in più di classificà chjaramente e ricette in categurie individuali, offre ancu una funzione di ricerca.

Scaricate nantu à Google Play

Libru di cucina in linea

Un'altra applicazione ceca in quale pudete truvà una quantità di ricette per tutte l'occasioni hè u libru di cucina in linea. In più di ricette, classificate in categurie cù una funzione di ricerca, u Cookbook Online offre ancu a pussibilità di creà una lista di shopping è parechje altre funzioni utili.

Scaricate nantu à Google Play

Yummly

Se parlate l'inglese è vulete pruvà altre pasticcerie è dolci cechi, pudete aduprà una app chjamata Yummly per aiutu. Quì truverete assai ricette di diverse difficultà. In più di ricette è tutoriali video, Yummly offre ancu opzioni di persunalizazione ricche, a creazione di liste di shopping intelligenti, o ancu a capacità di cumpilà e vostre liste di ricette.

Scaricate nantu à Google Play

Unità Converter

Sè decide di cumincià à coce i cookies di Natale, per esempiu, secondu i siti americani, pudete truvà unità chì ùn sapete micca cumu trattà. In tali situazioni, vi ponu ghjunghje sin'à una dumanda chiamatu Unità Convertitore, chì vi vene in pratica micca solu quandu cunvertisce unità di pesu è vulume durante a cucina.

Scaricate nantu à Google Play

Rohlík.cz

Vi mancanu ingredienti, avete bisognu di qualcosa chì ùn puderebbe truvà in u vostru supermercatu locale, o solu ùn avete micca voglia di fà shopping? Rohlík.cz vi aiuterà quandu cercate l'ingredienti per a panificazione di Natale, ma ancu quandu cumprà una gamma sana di altre cose. Per mezu di u serviziu Rohlík, pudete cumprà micca solu l'alimenti classici è menu cunnisciuti, ma ancu drogherie, forniture per animali è parechje altre cose, è avè i vostri acquisti cunvene cunvene à a vostra porta.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.