Chiudi annunziu

Una basa di dati di i numeri di telefunu di un quartu di tutti l'utilizatori di l'app di messageria populari WhatsApp hè stata recentemente messa in vendita in un foru di a cumunità di pirate. U venditore dichjara chì a basa di dati hè aghjurnata è chì cuntene 487 milioni di numeri di telefunu di utilizatori attivi di l'applicazione da 84 paesi, cumpresa a Repubblica Ceca.

WhatsApp hà attualmente circa 2 miliardi d'utilizatori, chì significa chì a basa di dati cuntene i numeri di telefunu di un quartu di elli. Sicondu u venditore, i numeri di telefunu includenu, frà altri, 45 milioni d'utilizatori da l'Egittu, 35 milioni da l'Italia, 32 milioni da l'USA, 29 milioni da l'Arabia Saudita, 20 milioni da Francia è u listessu numeru da Turchia, 10 milioni da Russia, 11 milioni da Gran Bretagna o più di 1,3 milioni da a Repubblica Ceca.

Sicondu u situ web Cybernews, chì hà infurmatu nantu à a fuga di giganti, u vinditore ùn hà micca elaboratu nantu à cumu "hè vinutu" à a basa di dati. In ogni casu, hè pussibile ch'ellu sia ghjuntu à questu attraversu un prucessu cunnisciutu cum'è scraping, chì implica a cullizzioni di dati da i siti web. In altre parolle, WhatsApp ùn hè statu pirateatu, ma a persona in quistione è possibbilmente l'altri puderianu cullà quasi 500 milioni di numeri di telefunu da u situ web.

Una tale basa di dati puderia esse usata per spam, tentativi di phishing è altre attività simili. È ùn ci hè veramente manera di sapè se u vostru numeru hè veramente in quella basa di dati. In ogni casu, pudete prutezzione di l'occhi indiscreti chì puderanu accede à i vostri numeri andendu Settings, sceglite una opzione Privacy è cambia i paràmetri di l'ultimu statutu è in linea, a foto di u prufilu è u prufilu informace nantu à "I mo cuntatti".

U più lettu d'oghje

.