Chiudi annunziu

Moltu hè statu scrittu annantu à l'ambizioni di u telefuninu plegable di Google. A cumpagnia hà veramente cuminciatu à piglià in seriu i so sforzi di hardware. In più di novi cuffie TWS è orologi intelligenti, stanu ancu pruvendu à spiccà cù un novu smartphone, è puderiamu aspittà u primu puzzle di a cumpagnia. Ma hà sensu? 

Malgradu l'impulsu rinnuvatu di Google per diventà una forza chì deve esse cunsideratu in hardware, a quantità di soldi chì guadagna da a vendita di i dispositi mobili ùn hè ancu micca una quantità significativa. Un dispositivu plegable mette a cumpagnia in cumpetizione diretta cù Samsung, chì guverna u mercatu in questu sensu, è in fattu in generale, vale à dì, ancu cù smartphones cù un sistema operatore. Android. A so duminenza hè facilmente ghjustificata da u fattu chì Google hà da piglià un mezu seculu per spedinu tanti telefoni quant'è Samsung in un solu annu.

Perchè u Pixel Fold falla 

Ma ci sò parechji fatturi chì puderanu impedisce à u dispositivu plegable di Google di ottene ogni tipu d'effettu. Primu, Google hè una cumpagnia assai diversa da a Samsung. U cunglomeratu coreanu pò s'appoghjanu nantu à l'avanzamenti tecnichi è di produttu di cumpagnie sorelle, cum'è Samsung Display, chì anu permessu à Samsung Electronics di lancià i dispositi plegabili chì ùn anu praticamente micca una vera cumpetizione finu à questu ghjornu.

Tuttu Google hà à a so dispusizione in questu casu hè a so pruprietà di u sistema Android. Ma ùn ci hè micca una cumpagnia sottu u banner di l'Alfabetu chì si pò confià per i cumpunenti chjave chì farà chì u so smartphone plegable si distingue da a cumpetizione. In ultimamente, Google avissi a surghjente sti cumpunenti sia da Samsung sia da altri fornitori di terzu. Questu limiterà a so capacità di fà qualsiasi innovazione disruptive in questa zona. Ùn ci scurdemu chì Google hè principalmente una cumpagnia di software.

Sicondu, Ancu s'ellu Samsung hà digià fattu un grande travagliu in a popularisazione di i dispositi plegabili è milioni di utilizatori sò digià utilizati in u mondu sanu, a maiò parte di i clienti volenu sempre una prumessa di supportu solidu dopu a vendita. Ùn ci hè nunda di negà chì i telefuni plegabili ùn sò micca cusì durable cum'è i telefuni regulari, cusì vulete avè una rete solida in u locu per sustene a vostra compra di un smartphone plegable caru (forse rimpiazzendu a film).

A vasta reta glubale di Samsung resta ineguagliata, è questu hè unu di i mutivi per quessa chì tanti clienti sò disposti à piglià u risicu è infine sceglie u Jigsaw cum'è u so telefunu. Sapenu chì anu un supportu ufficiale post-vendita dispunibule. In ogni casu, Google hà una piccula reta di distribuzione, cusì ancu in u nostru paese i so prudutti sò venduti solu cum'è impurtazioni grise (comprate à l'esteru, purtate è vendute quì). 

Si crede chì i Pixel sò un prughjettu impurtante per Google per mostrà u megliu di u sistema Android. In quantu à i smartphones plegabili, hè forse megliu lasciatu à Samsung. Va senza dì chì Samsung hè veramente Android. Nisuna altra cumpagnia vende quant'è smartphones è tablette cù u sistema operatore in un annu Android cum'è Samsung, nimu ùn hà un pianu di aghjurnamentu cusì esemplare o qualcosa cusì.

E duie cumpagnie sò ancu travagliendu strettamente inseme nantu à u sviluppu di un sistema per smart watches, tablette è ancu telefoni plegabili. À a fine, puderia esse più prufittuamente per Google, s'ellu vulia veramente offre u so propiu dispositivu plegable, solu per rinfurzà Samsung - per quessa, elencu u Pixel Fold da Samsung. Hè solu tumbà dui acelli cù una petra è hà a pace di mente.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.