Chiudi annunziu

Quandu a pandemia di coronavirus hè scoppiata è i centri di serviziu Samsung anu da esse chjusi temporaneamente in Canada, a cumpagnia hà ghjuntu una soluzione chì permette à i clienti lucali di cuntinuà à riceve supportu è sicurizà e spedizioni di prudutti. È per questu sforzu, a filiera canadiana di u giant tecnulugicu coreanu hà avà ricevutu un premiu d'argentu in a categuria di Crisi di a Best Customer Experience Award à l'International Customer Experience Award (ICXA).

Samsung vintu seconda classificata per u so prugramma Stay Home, Stay Safe, lanciatu pocu dopu a chjusura di i centri di serviziu in Canada, attraversu quale a cumpagnia mantene u so impegnu à a sicurità è à un serviziu eccezziunale per i clienti. U prugramma hà permessu à i clienti di firmà per un pickup senza cuntattu gratuitu è ​​di vultà, indipendentemente da esse o micca i so prudutti sò in garanzia.

Inoltre, Samsung hà implementatu protokolli di sicurezza cum'è normi stretti di igiene in i centri di serviziu è hè ancu diventatu l'unicu fabricatore in l'industria chì offre una opzione di riparazione "garage" per i grandi apparecchi. Era ancu l'unicu fabricatore in Canada chì rinviò u dispusitivu à u cliente in trè à cinque ghjorni di travagliu.

In più di Samsung, l'ICXA hà ricunnisciutu u Ministeru di Salute di l'Arabia Saudita è Petromin Express, PZU SA, Shell International è Sunway Malls per a megliu sperienza di u cliente in a crisa. "Semu estremamente onorati da u premiu per u nostru impegnu à furnisce servizii convenienti, senza saldatura è assequibili à i nostri clienti in tuttu u paese". Frank Martino, vicepresidentu di u dipartimentu di u Serviziu Corporate di Samsung Canada, si lasciò sente.

U più lettu d'oghje

.