Chiudi annunziu

Samsung hà a megliu pulitica di supportu di software in u mondu di u sistema Android. Prumette quattru aghjurnamenti principali di u SO per parechji di i so smartphones flagship è high-end, chì hè più cà ancu Google offre, malgradu esse a cumpagnia chì sviluppa u SO. Quandu si tratta di sicurità, Samsung furnisce finu à cinque anni di aghjurnamenti di sicurità.  

Sfurtunatamente, solu quelli dispusitivi liberati da a cumpagnia dapoi u 2021 sò inclusi in questa lista, anche se i dispositi precedenti sò ancu inclusi. Galaxy sempre putente è perfettamente capace di correre e versioni più recenti di u sistema Android è l'interfaccia d'utilizatore One UI. Parlemu dunque principalmente di i mudelli di punta di a serie Galaxy S20, chì hè ancu megliu, cumu Galaxy S10, chì finisci cù Androidem 12 è l'attuale 13a versione ùn saranu più dispunibili.

Telefoni è tablette Galaxy liberati prima di u 2021 sò solu eligibili per trè generazioni di l'aghjurnamenti di u SO, vale à dì Android 13/One UI 5 serà a so ultima grande aghjurnazione, cum'è in a serie Galaxy S20. È hè una vergogna. Android 13 hà dimustratu chì a linea Galaxy U S20 hà sempre assai vita in ellu. Mudelli Galaxy L'S20, S20+ è S20 Ultra presentanu hardware chì hè luntanu da esse obsoleti. Ancu i prublemi chì anu afflittatu questi telefoni cù u processatore Exynos 990 sbagliatu parenu esse risolti, chì hè probabilmente u mutivu più grande per quessa pudemu esse dispiaciuti chì sta macchina serà fora di data / obsoleta in un annu.

Un altru significatu di l'aghjurnamenti 

Puru si pò invidia i pruprietarii di iPhone chì Apple furnisce supportu iOS facilmente ancu più di 6 anni. Hà una seconda tenda Android u vantaghju chì, ancu s'è u dispusitivu ùn hè più aghjurnata à l 'ultimu sistema upirativu, hà da sempre trattà a maiò parte di l'applicazioni da Google Play senza prublemi. Hè a diffarenza da iOS, quandu i sviluppatori di solitu aghjurnà i so tituli per l'ultima versione di u sistema è per u vostru vechju iPhone dunque ùn hè più utilizable. Stu ti pressioni artificialmente à cumprà un novu telefonu, ancu s'è u vechju vi serve ancu bè. In questu modu, diventa praticamenti solu un dispositivu per fà chjamate, scrive SMS è navigà in u web.

À questu rispettu, però, Android un dispositivu cù un sistema più vechju pò ancu serve bè. Ancu s'ellu ùn pò micca gode di l'ultime funzioni, u sistema anticu hà pocu effettu nantu à l'applicazioni. Hè ancu per quessa paragunà l'adopzione di novi sistemi trà Androidem a iOS inutile. Sviluppatori Android l'applicazioni cercanu di sviluppà applicazioni cumpatibili cù i sistemi più vechji, di quale ci sò più di l'ultimi, chì hè esattamente u cuntrariu di u scopu di introduzzione. iOS. In ogni casu, hè solu una vergogna chì i vechji flagships di Samsung ùn riceveranu micca aghjurnamenti in u futuru.

Telefoni Samsung suppurtatu Androidu 13 è One UI 5.0 pò esse acquistatu quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.