Chiudi annunziu

Samsung ùn faci micca solu smartphones, ma ancu l'equipaggiu di telecomunicazione chì i telefuni cunnessi. In fatti, hè unu di i più grandi pruduttori di l'equipaggiu di telecomunicazione in u mondu. Avà, u giant tecnologicu coreanu hà annunziatu chì fabricarà l'equipaggiu di telecomunicazione per e rete 4G è 5G in India.

Sicondu u situ web Tempu Ecunòmicu In India, Samsung pensa à investisce 400 crore (circa 1,14 miliardi CZK) in a so pianta di fabricazione in a cità di Kanchipuram per fabricà l'equipaggiu per l'infrastruttura di telecomunicazione di e rete 4G è 5G. A so divisione di rete Samsung Networks hà avà unitu Ericsson è Nokia in a fabricazione lucale in u paese.

Samsung hà operatu una di e so più grandi fabbriche di smartphone in India dapoi qualchì tempu, in particulare in a cità di Gurugram. Inoltre, fabrica ancu televisioni in u paese è pensa à pruduce pannelli OLED per smartphones. Cù l'investimentu sopra menzionatu, u giant coreanu pò dumandà incentive sottu u prugramma di Incentive Linked Produzione, chì varieghja da 4-7%.

Samsung hà digià ricevutu l'appruvazioni di u Guvernu di l'India (più specificamente, u Segretariatu di u Cunsigliu di Sicurezza Naziunale) cum'è una fonte di fiducia di l'equipaggiu di telecomunicazione. Questa appruvazioni hè necessaria in India prima chì qualsiasi cumpagnia pò inizià a fabricazione di l'equipaggiu di telecomunicazione quì. Samsung Networks hà digià ricevutu ordini da dui di i più grandi operatori di telecomunicazioni in India, Bharti Airtel è Reliance Jio.

U più lettu d'oghje

.