Chiudi annunziu

I pannelli OLED di Samsung ponu esse truvati micca solu in i so smartphones top, ma ancu in i flagships di quasi tutti l'altri marchi. I "navi di punta" di quasi tutti i pruduttori di smartphones sò prubabilmente aduprà u novu pannellu OLED di u giant coreanu, più luminoso, l'annu prossimu.

Comu vi ricordate, Vivo hà introduttu un smartphone di nova generazione pochi ghjorni fà X90 Pro +. Utiliza u pannellu OLED E6 di Samsung cù risoluzione QHD +, luminosità massima di 1800 nits, freccia di rinfrescante variabile cù un massimu di 120 Hz è supportu per u standard Dolby Vision. L'altri telefoni chì anu da utilizà stu pannellu sò Xiaomi Mi 13 è Mi 13 Pro è iQOO 11. Anu devenu esse presentati più tardi questu annu, à principiu di dicembre per esse precisu.

Hè da nutà chì u novu pannellu di Samsung pò guidà dui segmenti distinti di u screnu à diverse freccia di rinfrescante. Per esempiu, pudete eseguisce un video di YouTube à 60Hz in un segmentu è vede i so cumenti in un altru segmentu à 120Hz. Questu pò ancu migliurà a fluidità di l'interfaccia d'utilizatore mentre risparmià a bateria.

Samsung hè ancu cunnisciutu di utilizà stu pannellu in l'iPhone 14 Pro è 14 Pro Max, induve a so luminosità massima hè 2300 nits. U vostru telefunu hè assai prubabile ancu avè Galaxy S23 Ultra, induve a so luminosità deve ghjunghje à almenu 2200 nits. In cuntrastu, i rivali di u giant coreanu, LG Display è BOE, ùn ponu micca ancu currisponde à a prestazione di i so pannelli OLED.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.